dissabte, 20 de gener del 2007

Un pas més i ens trobem en mig del camí


A poc a poc anem superant estats d’ànim...

L’energia em torna de nou, pensant en les noves coses que començo a fer:

Si aquest post l’haguès penjat a blocat... estaria sota la categoria de Land of the free ‘Evolució caminarie’, perquè demà torno a caminar!

Amb una companya de feina ens hem apuntat a un club excursionista de Dublín, i demà començarem a fer la primera caminadeta… Per començar de 18 km, ja que fa mooolt de temps que no camino, pero jo crec que per un primer tast ja m’anirà bé.

La veritat és que estic molt emucionada… Li treuré per fi la pols a les bambes, recuperaré la meva motxila i la meva camelback… i a estirar les cames!!

La intenció es fer unes quantes caminades quinzenalment, i si va bé federar-nos i fer-ne de més serioses…

Caminaré, i a més faré turisme natural per la illa esmeralda!

9 comentaris:

Giorgio Grappa 20 de gener del 2007, a les 20:53  

Això està molt bé! Però 18 km em semblen una mica massa per al primer dia, ves amb compte amb les lesions i amb les agulletes. Ja ens contaràs com t'ha anat, i a veure si penjes fotos!

Besets!

nimue 21 de gener del 2007, a les 8:44  

em sembla una decisió fantàstica! ja veuràs com t'anirà molt bé! ànims!

èlsinor 21 de gener del 2007, a les 14:57  

Vaja, gairebé em fa por quedar amb tu aquest estiu per a fer una 'caminadeta' si tornes per ací...

Anònim,  21 de gener del 2007, a les 17:06  

és fantastic...
un cop t'hi acostumes hi arribes a tenir un mono força important...

camina i penja fotos!

Ainalma 21 de gener del 2007, a les 18:45  

Xiqueta, 18 km!!?? Tanta boira se t'ha begut l'enteniment! Tu estàs segura?? no sobra el 8 en aquesta xifra? ;-)

Anònim,  22 de gener del 2007, a les 8:45  

Seran quatre horetes, no? Molt bé, ja penjaràs fotos i ens explicaràs com ha anat quan recuperis l'alè! ;)

Unknown 22 de gener del 2007, a les 15:03  

He arribat viva!!!

18 km no van ser molts, pero vam caminar nevant i vam fer alguna pujadeta que una altra...

Properament penjare la cronica!!

La meva vessant caminarire torna!!!

:D

Anònim,  22 de gener del 2007, a les 22:31  

Si pogués m'apuntaria. No saps com m'agrada fer excursions a peu. Un se sent molt lliure.
Ja veuràs com a més, et trobaràs molt bé de salut. A mi em passa.

Anònim,  22 de gener del 2007, a les 23:51  

si aquest post l'haguessis penjat a blocat... segurament que se t'hauria quedat penjat! que ja fa massa temps que tonteja...

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP