dilluns, 29 de gener del 2007

Balla amb mi rockabily, nena

Un noi molt molt molt delicat em va treure a ballar. Jo anava borratxa i no era capaç de dir-li res en anglès.

Feia temps que ningú no em treia a ballar i vaig trobar divertit sobretot ballar amb aquest noi amb el que jo sabia que mai de la vida podria passar res.

Pues si que va passar!

Mai havia mogut els peus tant de presa. I val a dir que les birres afectaven.

Aixi que de repent vaig sentir: "Creck!"

Hostia merda puta mecagundeu joder hostiaputa ggrrrr putaaa merdaaaaa!!!!!

Em vaig torcer el turmell.

Això va ser divendres, i desde llavors que m'he passat el cap de setmana tancada a casa amb un peu que semblava una pilota de bàsquet i pensant: i perquè vaig sortir a ballar si jo no sé ni ballar ni m'agrada?

11 comentaris:

Brioxet 29 de gener del 2007, a les 13:43  

Doncs molts anims i que no sigui greu!! Que és una putada tenir el peu trencat!!
Ara toca fer bondat i no forçar-lo fins que no t'ho diguin, que una fractura mal curada és una recaiguda pràcticament assegurada :-( (Ho dic per experiència)

Giorgio Grappa 29 de gener del 2007, a les 13:57  

Xiquetaaaaaa! Quina mala pota, ostres!

Mmmm... I no pot ser que el "bailoteo" t'afagés el turmell una mica cascat després de la caminata? No sé, és una possibilitat.

Doncs, vinga, a aprofitar el temps lliure que t'ha caigut damunt: trau eixa llista de coses que volies fer, de llibres que volies llegir, de música que volies escoltar, de coses que volies estudiar i aprofita el temps!

Besets! I una ràpida recuperació!

Anònim,  29 de gener del 2007, a les 15:32  

Que ja tens una edat, tu!

Endeluegoooo....

Recupera't aviat (la Guinness hi ajuda...)

Ens veiem, Noe!!!

Sergi Marzabal 29 de gener del 2007, a les 15:52  

com és un noi molt molt delicat?

Unknown 29 de gener del 2007, a les 17:38  

Uiii Sergi...

No sabia com explicar que no podia lligar amb mi de cap manera... o si... :S

Gracies a tothom!!!

Birioxet, Giorgio, Calitus...

Pels anims...

Lo pitjor de tot es que soc una masoca i no he nat al metge!!! (es q no m'agraden els metges... i aqui val 50 euros la visita)

Pero realment estic millor, despres de fer repos i posar gel ja puc gairebe caminar i tot...

:D

Anònim,  29 de gener del 2007, a les 18:04  

Veus perquè és dolent ballar ... i si ho barreges amb alcohol pitjor, jeje.
Vinga, fes bondat i a curar-se.

Anònim,  29 de gener del 2007, a les 18:08  

Be, que et recuperis aviat i a fer bondat. Rock and roll. heheheheh

èlsinor 29 de gener del 2007, a les 21:14  

Això et passa per confiar-te pensant que era massa 'delicat' i estaves segura, que tots tenim perill d'una manera o d'una altra... :P

I ara, deixant a banda les brometes, m'alegre que estigues millorant; si no vas al metge, el gel i el descans t'hi farà bé. Que et siga lleu, mentrestant :)

Anònim,  30 de gener del 2007, a les 15:01  

La culpa fou del Rockabilly.

Unknown 30 de gener del 2007, a les 22:33  

No penso ballar mai mes!!!

O com a minim, si ballo i es heavy nomes haure de moure el cap...

Aisss

Encara em dura el botiment del turmell... Soc un desastre... i aquest cap de setmana marxo de viatge...

Ufff no tinc remei, en fin...

Anònim,  31 de gener del 2007, a les 6:33  

si que t'agrada ballar!

el q passa és q t'has convençut q no t'agrada...

pensa q la música interactua amb tu sense q tu hi puguis fer res...

ànims i millora't!! :)

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP