dissabte, 2 de juny del 2007

Unscheduled

M’estic tornant boja amb els horaris...

El matí-migdia me’l passo incoscient, dormint.

Em desperto a mitja tarda i l’únic que faig (en ordre cronològic) és: esmorzar, mirar l’email, anar a comprar, fer el sopar, preparar la bossa i anar a buscar l’autobus.

Treballo tota la nit, i a l’endemà faig la mateixa rutina.

Avui és divendres (25 de maig, he penjat el post una setmana més tard sorry), és la 1 de la nit, no he sortit i no tinc son. Demà he de fer vida normal, (llevar-me de matí i dormir a la nit clar) però em trobo fora de lloc, de temps i d’era espacial...

El cansament no és totalment definitiu, però em trobo com si girès al revés del món.

Tot i així continuo toçuda amb aquest no-horari. Encara m’he d’organitzar una mica més per fer coses, però ho faré.

I mentrestant, tampoc està mal descansar una mica de tanta vida social...

Veig Dublín amb una perspectiva nova!!

11 comentaris:

Brioxet 2 de juny del 2007, a les 9:17  

Un consell, no intentis fer el "horari normal" els dies que no tinguis que anar a treballar. Lo millor és mantenir el mateix horari (com a molt anar a dormir una mica abans o una mica desprès) per no estar sempre descolocada temporalment. T'hi acostumaràs abans, t'adaptaràs millor, i el cos t'ho agrairà ;-)
La Fraggle també fa horari nocturn i això li va força bé.

nimue 2 de juny del 2007, a les 10:25  

jo crec que em costaria adaptar-me a aquest tipus d'horari però supose que és qüestió de temps...

èlsinor 2 de juny del 2007, a les 11:23  

Això és el que té aquest tipus d'horaris, que, fins que t'hi acostumes, et trastoca totalment la percepció temporal.

Unknown 2 de juny del 2007, a les 12:47  

Hola Brioxet!! Dons la veritat es q se'm dificil "tranochar" tant el cap de setmana... Anit per exemple vaig anar a sopar i me'n vaig anar a dormir a les 2... i aquest mati, per sort m'he llevat a les 11, pero ja vaig desmarxada un altre cop.. ainssss

Hola Nimue!! Estic segura que t'adaptaries també!!! ;)

Es ben cert Elsinor, em trastoca tota la percepció temporal... hi ha dies com avui q he de mirar mes d'un cop el dia q es.. quin dia?? ah dissabte!! I no curro!!! Ueeee :D

Anònim,  2 de juny del 2007, a les 17:36  

A que em sona a mi això .... a si, que porto un mes fent torn de nit :S

No et passa a tu que l'últim dia de la setmana que treballes t'adorm a tot arreu?

Salut.

Anònim,  2 de juny del 2007, a les 20:35  

Això de treballar de nit és un rotllo, encara que cobris més.
Jo em quedo amb l'horari d'oficina normal.

Laia 2 de juny del 2007, a les 21:43  

O_O uuuuuuuuuuuuhhhh!

soc un mussol!!!

uuuuuuuuhhhh!!

jajajajajajaja dorm de dia i viu de nit nena! es el que faig jo... l'unic que pesa es no dormir amb el meu estimat Brioxet ni ferli tantes moxaines com voldria! pero weno..

O_O uuuuuuuuuh!!

Unknown 3 de juny del 2007, a les 16:10  

Bones apocalipshit!! Doncs no em passa de moment aixo... Normalment la son m'entra nomes quan vaig en l'autobus.. pero quan estic a casa o a la feina ben desperta tu!!!

Hola Sr William! Doncs la veritat es q es un rotllo... pero be saps q necessitava descans de les festes d'entre setmana!!!

Unknown 3 de juny del 2007, a les 16:12  

Oooooh!!! Fragle!!!!! Quina gràcia el mussol!! heheheheeh
Si noia... la questió és fer horari nocturn no??? merci pels consells!! :D

Giorgio Grappa 4 de juny del 2007, a les 11:41  

T'anava a dir el mateix que Brioxet, no pots canviar d'horari de hui per demà, no hi ha cos que ho aguante. Mira-ho d'aquesta manera: els caps de setmana, aguantaràs la vida nocturna millor que ningú!

MentesSueltas 4 de juny del 2007, a les 12:25  

Desde la otoñal Buenos Aires, con nubes y aromas, dejo un abrazo...

MentesSueltas


Pictóricas Internas
ArguMentes
Instinto del Pasado.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP