divendres, 29 de juny del 2007

A fer coses!!

Bé seguim amb els anims i les ganes de fer cosetes, i de marxar i de veure món!
A Dublín segueix plovent.
Cada día. Sembla que els núvols mai s'assequin!
I fa fred, un fred que recorda el març...
Quan vindrà el Senyor Estiu?? Que el volem veure Ja!!!

L'ultim dia que va fer sol, a principis de juny, al Phoenix Park amb l'Eva i l'Yvonne...

El temps no acompanya, però jo crec que me'n puc escapar d'ell. Necessito solet i caloreta...
i per això, avui pensat i fet:

Vinc a Catalunya un cap de setmana del juliol!!!!

M'ha costat una calerada, tot i venir amb Clickair, però són diners que pago agust tu!
Encara no sé del cert que faré... Potser alguna visiteta a Barcelona, també a Berga, i si tinc temps i fa sol (jo escèptica encara amb el Sol que gairebé no he vist aquest any tret de 3 dies que va treure el cap) potser cap a la costa de Girona... qui sap!
La cosa, és que estaré de segur des de dijous 19 de juliol fins a dilluns 23 (a la matinada tinc l'avió quin horror). No puc esgarrapar més dies... perquè encara me'ls guardo, tot i que ni jo mateixa sé ni perquè, ni per on, ni per quan... :p

Be, i ara ve lo bó...

Algún sofa-raconet-troç d'estora d'algú que m'hi pugui acullir?? Soc una mica punky i dormo on sigui!! ;)

(A Berga crec que tindré algun troç de matalàs.. però també volia passar per Barna...)

I el proper viatget que faré, aquest amb hostel reservat, ja será Edimburgh, el cap de setmana seguent... a finals de juliol... Ja explicaré ja...

Quines ganes!!!!!!

18 comentaris:

Anònim,  29 de juny del 2007, a les 11:13  

Ostres no sabia que t'en vas a Cat for a weekend!

Planeja'l bé que passara volant.

èlsinor 29 de juny del 2007, a les 14:58  

I això que encara no tens el peu bé del tot...!

Anònim,  29 de juny del 2007, a les 15:59  

Pots venir a casa, si vols.

Anònim,  30 de juny del 2007, a les 18:24  

Reservat money pel novembre:
http://www.themetalcircus.com/noticia.php?id=7950

Salut.

Unknown 30 de juny del 2007, a les 19:54  

Bones a tothom!!!

Ei Josep, aixo de planejar no se no se... saps q a mi m'encanta improvisar sobre la marxa... i tranquil q et portaré embotit del berguedà si tinc temps!

Elsinor, ja veus, amb peu o sense peu jo no em puc estar quieta! :p

Gracies Donot!!!!!! Ho tindre en compte, merci guapa!!!

Apocalipshit!! Ja sabia d'aquesta gira!! Ho han confirmat ells mateixos en les seves webs oficials!!! Aixi que al novembre tindre q venir a Catalunya per aquest motiu MAJOR!! hehehehe (no crec q toquin a Dublin...)

nimue 1 de juliol del 2007, a les 8:20  

xiqueta! no m'estranya que no tingueu sol a Dublin! el tenim tot nosaltres!! :PP
Si t'apetix passar-te un dia per Vilanova, tinc un sofà llit la mar de còmode.

Sergi Marzabal 1 de juliol del 2007, a les 11:47  

Si ja m'ha portat el sofa, tens lloc per dormir al bell mig del barri de Gràcia :)

Anònim,  1 de juliol del 2007, a les 16:10  

Doncs ens hi veure'm (espero que la feina no m'ho impedeixi grrrrr).

Salut.
PD: No tinc sofà, però pots dormir al cotxe ... jejejeje

Unknown 2 de juliol del 2007, a les 16:12  

Boneees!!!

Gracies Nimue!! La veritat es que tinc ganes de vore't... no se com em planificare el finde, pero si puc m'acosto a vilanova a fer-te una visiteta!!! :D

Merci Sergi!! Vols dir que quan arribare jo no tindreu fins i tot els trastos de Dublin de tornada ja??

Molt amable apocalipshit!! Aixi ens veurem a la gira de Helloween?? Pel que he llegit porahi, a Barna no vindran fins el gener!!!! (encara falta moolt perxo!)

Anònim,  2 de juliol del 2007, a les 17:07  

Si et falla casa em dius quelcom ok?

Jo aniré força liat aquest Juliol, però segur que ens podem trobar si passes per bcn! Ens mantenim gmail-informats! :)

Anònim,  2 de juliol del 2007, a les 21:54  

Mai se sap però m'apunto gener com a possible.

Salut.

Pedra Lletraferida 7 de juliol del 2007, a les 20:54  

El diumenge 22 de juliol a primera hora del matí, i si no et fa res, et pots passar per la cala St. Francesc de Blanes -del bo i millor de la zona-, on de ben segur que m'hi trobarás estès a sobre d'una tovallola, amb una son de cal déu, amb una ressaca impresionant, i amb unes ulleres d'aquelles que es porten quan dorms poc (la nit anterior hi ha el "Salvem La Ferreria" a St. Celoni, una zona de bosc que volen convertir en polígon industrial). Si t'hi vols afegir... =) Que tinguis una bona estada-retorn a la teva terra, bonica!

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 9:41  

Energizer Bunny Arrested! Charged with battery.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 10:28  

Suicidal twin kills sister by mistake!

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 11:10  

A lot of people mistake a short memory for a clear conscience.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 11:51  

When there's a will, I want to be in it.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 21:20  

Calvin, we will not have an anatomically correct snowman!

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 21:57  

Build a watch in 179 easy steps - by C. Forsberg.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP