dilluns, 18 de juny del 2007

Estressssssssss

Visc estressada últimament.

La millora del peu ha acompanyat a festes, reunions, més festes, retrobades al pub i jo que se que més.

Vam tornar a fer un pub crawl, de 8 pubs i 9 pintes. Brutal.
Vam plorar a la antepenúltim partit de lliga.
Vam despedir a la Rosa i el Sergi, els webmestres de Catalans a Dublin, que ja se'n tornen a Catalunya.
Vaig dormir 3 hores per fer un poster on sortien 128 persones que han passat durant 2 anys per Dublín, com a regal per a la parella que ens deixa.
Vam tornar a plorar, diumenge, amb tota la lliga perduda, i amb ràbia pel mal joc dels últims partits.
Vam tornar al pub, per triplicat i quatríplicat...
I aquest finde que ve, celebrem Sant Joan. També s'espera brutal.

I jo m'adormo pels puestos, odio les nits de curro, i tinc ganes de descansar.

Però crec que tot aquest estress està valent la pena... perquè esta farcit de molt bons moments que estan sent irrepetibles!



(cliqueu a sobre per veure'l més gran)

12 comentaris:

èlsinor 19 de juny del 2007, a les 0:46  

Molt, però que molt xulo el pòster :) Ara bé, vés-hi amb compte, que ja estàs tornant a la teua (mala) vida anterior...i ja saps que és molt perjudicial per a la teua salut.

Unknown 19 de juny del 2007, a les 3:06  

Gracies Elsinor!!
Pero tampoc he tornant tant a la mala vida... el que passa es que he topat amb una epoca amb moltes activitats, i importants, i m'agrada tant ser-hi a totes... :p encara que porti estres, clar...

Anònim,  19 de juny del 2007, a les 18:20  

Ostres tu, que fareu sense el Sergi? És una graaan perdua, oi? M'ho sembla a mi que estic tant lluny ;)

Salut.

Anònim,  20 de juny del 2007, a les 2:09  

No sé pas tu, no sé pas...

Canviant de tema, en el que et diu, fes cas a la Elsinor.

Unknown 20 de juny del 2007, a les 10:03  

Bones!!
Apocalipshit!!! Doncs si, la veritat és que no se que farem sense el Sergi!! Be, si, trobar-lo molt a faltar!!! :___

Joseeep!! Home!! Que es l'Elsinor!! (homeee) Hehehe I si que ja se q molta bondat no faig, pero tanpoc tanta mala vida!!! :p

Anònim,  20 de juny del 2007, a les 17:43  

estic amb la recerca de la bona vida, ja saps... a fer bondat!

insisteixo: BRUTAL la foto!!

nimue 21 de juny del 2007, a les 8:14  

xulíssim el poster!!! quin curre!!

xiqueta, i després diuen que jo sóc hiperactiva però és perquè no et coneixen a tu! :)

Unknown 22 de juny del 2007, a les 7:50  

Gracies Nimue!!!
Uii jo soc de les que creuen que tu ets mooolt hiperactiva!!! ;)

Anònim,  22 de juny del 2007, a les 18:14  

Moltíssimes felicitats, Noe. Està super ben fet.
Una abraçada

Unknown 23 de juny del 2007, a les 0:07  

Merci Montse!!! T'has vist en el poster no????

Deric 26 de juny del 2007, a les 19:57  

és genial el poster, m'encanta

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP