dimarts, 3 de juliol del 2007

Croniques d'un pis i peticions al aire

Doncs, ara de repent, m'he de buscar algú per viure al meu pis...

Tot va començar molt alegrement. Com tots els començaments que sempre comencen bé.

El pis m'agradava (i m'agrada), i la relació centric-preu estava bé. Compartir nomès amb una noia? De conya! habitació doble per mi sola, i autobús i botigues a sota de casa...

La cosa pintava genial, però la noia va resultar ser molt dessendreçada i una mica bruta. Era simpàtica, però hi havia d'anar al darrere tota l'estona diguent-li que netegès sisplau.

Vaig estar un mes convivint amb ella, però un dia em vaig trencar el peu i tot va canviar... Vaig marxar 3 setmanetes a casa, i quan vaig tornar ella ja no hi era, el pis estava fet una merda, amb tota la vaixella amb dos dits de brutícia i pudor a fem per tot arreu...

Sabia que no me la trobaria, perquè em va avisar que marxava a casa per unes setmanes ja que havia acabat examens o no se quina història...

D'això ha passat 2 mesos, i la tia encara no ha aparegut. Per email no m'ha volgut explicar que passava, però el cas és que se suposa que ha anat pagant. Clar, jo mentrestant he gaudit i molt del que vol dir viure sola, amb totes les comoditats i l'espurna de solitud que comporta...

Ahir, m'envia un sms que em desperta del meu son trastocat (ja no puc domir a les nits, necessito dormir de dia) que em diu textualment:

"Hello. Please, start looking 4 a new flatmate. Im moving out 15 th of july. Ok?"

No m'ha donat la gana contestar-li, però que s'ha cregut?

No tinc ganes d'emprenyar-me, però clar...

I ara jo que faig? He de buscar a algú en 15 dies clar... però ja estic farta de compartir amb gent que no conec i que son sempre una capsa de sorpreses. Ja no tinc ganes d'arriscar-me a que la persona pugui ser bruta, sorollosa, tiquis-miquis, o el que sigui...

Pero clar, també és difícil trobar que un conegut o amic tingui disponibilitat en 15 dies, així de ràpid, i que vulgui el pis, l'habitació i viure amb una friki com jo...

Encara que...

Vinga, m'he de vendre bé!! Que collons!!!

Noia jove, simpatica i easy-going busca companya o company de pis.
Entre setmana no notareu ni que hi soc a casa, perquè treballo a les nits.
Se fer paella valenciana i coca d'escalivada, les manualitats se'm donen bé i no em fan por els ordinadors. Et puc escriure el teu nom en japonès, deixar-te la meva col.lecció de posa-vasos i de El Jueves, i et comprometo a portar-te embotit del bo sempre que viatgi a Catalunya!
També em sé moltes cançons en cas que vulguis que et canti algo, i els dimecres et puc portar una magdalena de les que donen a la meva feina gratis (pots escullir entre farcida de xocolata o de mermelada).
Ah! I a més si t'agrada fer excursions, en quant em millori del peu, anem a recòrrer la Irlanda Verda!

Qui vol venir a viure amb mi?

17 comentaris:

Unknown 3 de juliol del 2007, a les 9:51  

Et falta posar referències al teu CV!

Pots posar la web de CAD, que tots et coneixem, però assegura't que no veuen els albums de fotos!! ;)

Ei, els que vulguin viure al centre, molt bona tia, i a més és heavy! ^_^

Per a mes info... parleu amb nosaltres ;)

Anònim,  3 de juliol del 2007, a les 18:45  

Mmmm, magdalenes ....

Anònim,  3 de juliol del 2007, a les 20:20  

molt bona!!! Si fes més bon temps m'hi venia jo a viure amb tu... Però ja saps que jo necessito sol!!

Deric 3 de juliol del 2007, a les 20:42  

ja m'agradaria viure amb tu però em queda una mica lluny!
;)

Unknown 3 de juliol del 2007, a les 22:06  

Jo fa temps que visc a Dublín i abans de setembre em vull canviar de casa. Visc al barri de Stoneybatter, molt a prop de Phoenix Park. Treballo a Henry Street i estic buscant quelcom més cèntric. El meu correu de hotmail és dafne750, em pots escriure si és que encara no has trobat ningú i en podem parlar? És increïble això d'aquesta noia. Jo ara estic vivint amb dos irlandesos, un anglès i una russa i tampoc no és que els agradi gaire netejar :-S Ara sóc fora d'Irlanda dues setmanetes, però torno el dia 17. Escriu-me quan vulguis, ja que miro el correu sovint.
Vagi bé!
Dafne

nimue 4 de juliol del 2007, a les 8:51  

xiqueta! en altres temps me n'haguera anat amb tu sense pensar-ho! molta sort i fugint dels cotxinos, eh!!

Anònim,  4 de juliol del 2007, a les 9:33  

Hi ha de tot a la Vinya del Senyor. Sembla mentida que pugui haver tanta gent porca. Que no reben educació?

èlsinor 5 de juliol del 2007, a les 12:34  

Mira, veient-hi el missatge de la dafne, sembla que t'has sabut vendre bé...! ;)

Unknown 5 de juliol del 2007, a les 20:00  

Bones a tothom!!!!

Eduuuu!! Gracies per les referencies homeee!!! Pero no calia que diguessis q soc heavy q espantem a la gent! :p

Si! Apocalipshit! Aquest es el pais de les madalenes, o muffins com en diuen ells... :D

Donot!!! El sol es la unica pega... pero si ho mires per l'altre cantó, aqui no passes mai calor, i a les nits s'hi dorm d conya!! ;)

Uooo Deric!!! Ha ho se ja q estic una mica lluny!! Algun dia tornare a la terra, no se quan.. aisss

Unknown 6 de juliol del 2007, a les 18:27  

Hola Dafne!!! Vius a Dublin??? Be ja et dire alguna cosa si no trobo a ningu... Tot i que probablement vindra una amiga finalment a viure!! De totes maneres aviam si quedem un dia per Dublin no??

Nimueee!! Crec q series una companya de pis genial!!! Ara que em sembla q aqui et passaria com a la Donot... la falta de sol!! ;)

Hola Montse! Doncs si... compartint pis vius de tot, i realment la gent tendeix a ser guarrilla, exeptuant catalans, espanyols, italians... la resta tenen poca cultura de neteja... (i no vull generalitzar eh, pero es el que he anat veien)

Vaja Elsinor!! Quin exitas eh? :p

Pedra Lletraferida 7 de juliol del 2007, a les 20:48  

Apunta'm a la llista, Noemí! Bé, primer a la de la feina per aquí a prop, i si la bossa sona, després parlem del pis... =) Vagi bé!.

Ainalma 10 de juliol del 2007, a les 18:28  

Xe, és tota una temptació!! Encara no t'ha telefonat ningú?? No trigaran a fer-ho... Això de vendre's està bé, posa-ho en pràctica on vages!

Anònim,  10 de juliol del 2007, a les 23:21  

Noe, ets una friki!! La croata des que ens vam menjar la seva mortadel·la que ja no é la mateixa.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 11:07  

Change is inevitable, except from a vending machine.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 11:48  

When there's a will, I want to be in it.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 21:17  

Energizer Bunny Arrested! Charged with battery.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP