dimarts, 20 de febrer del 2007

Setmana mogudeta i variadeta

Aquesta és una de les setmanes que més m'agraden...

Ben atapeïda, mogudeta i variadeta... i... amb olor de vacances i d'estiu i de primavera i de tot!!!!

(Que consti en acta que avui ha sortit el sol a Irlanda i això ens aporta una onada-tsunami d'optimisme!)

Dilluns, compra llums
Ahi vaig anar al cine amb el Josep Arnau... Vaig anar a veure una peli de riure (Hot Fuzz, anglesa), per oblidar la ressaca del cap de setmana i encarar aquesta setmaneta amb bon humor...

La peli era normaleta i per passar l'estona, però aprofitant que parlo de passada de cine, us recomano moltíssim una altra que vaig veure la setmana passada i que segur que molts ja heu vist: Babel. Senzillament genial, molt rítmica amb canvis bestials d'escenes (per exemple passes del crits al silenci) molt ben muntada, i amb una història força ben construida... Suposo que a Catalunya la faran també versió original... però si no és així us recomano que la intenteu veure en V.O... val molt la pena!! (realment la peli és una barreja d'idiomes!)

Dimarts, compra naps
Un altre any, sense adonar-me'n ha passat Carnaval sense celebrar-ho... Per això amb els catalans que estem perquí hem decidir fer algo en nom del rei Carnestoltes... En el seu honor avui ens reunirem al Pub Carnival de Dublín a fer pintes carnavaleres i enterrar la sardina...
Sí ja sé que l'enterrament de la Sardina es fa demà, però degut a esdeveniments esportius (i possiblement més importants) ho traslladem a avui.

No sé com serà, aquest "burial", si plorarem gaire per la mort del Carnestoltes o no, pero és l'excusa per pintejar...
(Encara hem de comprar sardines al súper, no se que farem.. algú havia parlat de despedir-les al riu, o al mar, que pot ser més complicat... hehe)


Dimecres, compra nespres
Barça-Liverpool!
Viure a fora de Catalunya també ens ha aportat a tots més passió pel Barça... així que demà és cita inel.ludible per catalans i culés! Ens reunirem per veure el partit també amb barça-supporters irlandesos i seguidors del Liverpool d'aquí... Així que tant si guanyem com si perdem (esperem lo primer) será una bona nit!!I si perdem, tornarem a plorar pel rei Carnestoltes i per tot plegat!! :p

Dijous, compra ous
Dijous hauria de ser més tranquilet... però veient la sucessió d'esdeveniments no compto que ho sigui... A la tarda vaig a classes de Japonès, que ara ja és sagrat per mi, i desprès... pintes amb l'excusa d'una despedida per curt temps... I és que...

Divendres, compra... compra... compra!
Divendres, 5 catalans marxem de viatge més enllà de l'Atlàntic!!!!!
Mini-vacances, mini-break de 9 dies, i sobretot molt de turisme, fotos, compres i altres sorpreses...
Us deixo amb la intigra d'on anem (encara que alguns lectors d'aquest bloc ja saben on)... demà ho explicaré!!!!

:D

Que contenta estic!! I a sobre fa sol!!

15 comentaris:

Unknown 20 de febrer del 2007, a les 12:52  

Eeeeeeh!!! Que no havia dit on anava encaraaaaaa!!!!!
aissssssssss

Anònim,  20 de febrer del 2007, a les 12:58  

Deu ni do la setmaneta... jo ja quasi tinc la maleta apunt tambe.

Unknown 20 de febrer del 2007, a les 13:09  

No passa res mickey de la pradera... dema ho explicare amb detalls... :D

Joseeeeeeeeep! Jo ja stic mooolt nerviosa i tu??? Hehehehe

èlsinor 20 de febrer del 2007, a les 14:45  

Sí que ho vas dir, unmei, sí...i també qui no podria anar i per què :P
De totes maneres, que vos ho passeu molt bé i que hi feu moltes fotos, que en volem un bon reportatge :)

Petitabruixa 20 de febrer del 2007, a les 15:49  

Si, jo també ho sabia..la paperassa que veu fer i tot plegat! Encara recordo la pregunta que li van fer a la teva amiga...quins c%&###+ !!!

Que us ho passeu molt rebé i ja explicaràs a la tornada!

Bon viatgeeeeeee!

Lili ;-)

Unknown 20 de febrer del 2007, a les 16:02  

Ostres si... no men recordava, mil perdons...
hehehe

No et preocupis Elsinor, que ja fare una bona croncia ja!!

Bona observació petitabruixa!!!

Si algu vol que li envii una postal des d'alla que m'envii l'adreça al correu (noemicasas@gmail.com).
Spams no... hehehehe

Aiss quina ilu!!!

Giorgio Grappa 20 de febrer del 2007, a les 23:52  

Bon viatge! I compte amb aquell paperet de la duana, aquell de "Té vosté la intenció d'atemptar contra el president?" No ho diuen en broma ;-)

nimue 21 de febrer del 2007, a les 7:57  

jo també sabia on vas de viatge i tinc el pis de casa arrapat per les dents llargues que se m'han posat! passeu-ho molt rebéeeeeeé i conta moltes cosetes!!!

Anònim,  21 de febrer del 2007, a les 10:13  

ohhh! quin tros de setmana més potent!! i quin final!!

a mi també em va encantar babel, no la vaig pas trobar lenta com m'havien dit... molt bona...

d 1 de març del 2007, a les 16:35  

Com em va agradar Babel!

Vam sortir totes dues flipant bastant del cine!

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 9:56  

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 10:41  

Give me ambiguity or give me something else.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 11:20  

Friends help you move. Real friends help you move bodies.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 12:03  

640K ought to be enough for anybody. - Bill Gates 81

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 21:30  

What is a free gift ? Aren't all gifts free?

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP