divendres, 16 de febrer del 2007

Buscant a Sophia (II part)

(Desprès de les faltes ortogràfiques de l'anterior post, torno al català)

La recerca de Sophia segueix.

Cada dia, cada hora, cada instant.

Enmig de la foscor trobo les meves pròpies respostes...

But I'm so lazyyyy!!!!!!!!

Ho sé. Si ho sé. Si la Sophia ha estat aquí sempre. Però el problema és que últimament no s'ha deixat veure. Ha estat borrossa, amagada sota coses que no calen, difuminada en el subconscient i maltractada per part meva... Si... per això sovint em diu (cada dia): Avui tampoc no t'estic!

Prou!!!

I com un gol.lum penso: I si??
I a l'instant desprès: Però soc tremendament lazy!
Què pots fer-ho! Però em falten ganes! Hi ha la sol.lució, torna la Sophia Uffffff em fa pal possar-m'hi

I així fins l'eternitat.
I amb tot, durant tota la vida m'ha passat igual.
Noia de moltes idees, però de poc empenta per aplicar-les...

Vaaaa!! Compleix, almenys una!

17 comentaris:

èlsinor 16 de febrer del 2007, a les 17:13  

Doncs ara, que encara pots, és quan hauries de posar-les en pràctica, que igual després vols i ja no pots.

Unknown 17 de febrer del 2007, a les 12:20  

Tens rao Elsinor, ara ho hauria de posar en practica... pero es que soc de caracter tan mandroos!!
A poc a poc, que m'esta costant...


Mira aquest mati, volia llevar-me d'hora per estudiar japones. I al final m'he llevat tard (val a dir que estic força costipada) i en comptes d'estudiar, aqui estic a internet... :S

èlsinor 17 de febrer del 2007, a les 12:33  

Bé, bé...almenys hi tens l'excusa del constipat, però encara et queden moltes hores per endavant per a aprofitar-les :P

Unknown 17 de febrer del 2007, a les 13:16  

Bueno.. aixo de que em queden moltes hores.
A la 1 ja he qdat per dinar, la tarda la tinc lliure (pero es dissabte!) i a la nit he quedat per sopar...

Veus la mandra i tot plegar? No hi ha manera Elsinor de que m'autoorganitzi..

Anònim,  17 de febrer del 2007, a les 18:39  

la mandra és una eina també... ens evita de fer coses que no ens convé fer... com esforços físics i coses així... no menystinguem la mandra! :P

ànims! tu pots sophia! enlighten our path!

Anònim,  18 de febrer del 2007, a les 21:31  

he tornat, jajaja

Unknown 19 de febrer del 2007, a les 11:23  

M'ha agradat la teva definició de la mandra Esteve!! Tant de bo la pogues aplicar mes sovint!!! :D

Fundix... rebenvingut!!! ;)

d 19 de febrer del 2007, a les 13:09  

Noe! endavant... que no et faci pal aconseguir els teus objectius lluita per ells amb capa i espada! que tu ets la més important i et sentiràs tant complerta quan arribis allà a on vols anar :D que el camí haurà valgut la pena!

Suimin (Eva)

Anònim,  19 de febrer del 2007, a les 14:19  

Se que em faig pesadet pero no em cansare de repetir que la Sophia estava tremendissima!! Collons com estava la Sophia nens!!

Unknown 19 de febrer del 2007, a les 15:25  

Clar que si Eva!!! Hem d'anar endavant!! Merci!!!

Pesaet un rato Marc!!!! :D hehehe

Giorgio Grappa 19 de febrer del 2007, a les 23:03  

Ei! Veig que continues amb el somni del japonés: molt bé, xiqueta! tu pots! No et rendisques! I amb dibutitos, que bonic :-) .

Unknown 20 de febrer del 2007, a les 10:34  

Uola Giorgio!!!
De vegades penso que lo del japonés és ja l'unic que em queda... perque es com una especie d'objectiu... Hem de seguir endavant!!!!

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 10:33  

The gene pool could use a little chlorine.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 11:14  

Please write anything else!

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 11:55  

C++ should have been called B

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 21:24  

I'm not a complete idiot, some parts are missing!

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP