dijous, 22 de febrer del 2007

Me'n vaig a Nova York!!!



L'estòmac em fa pessigolles a tothora.
Estic emucionada.
No puc parar d'escoltar Megadeth... i això encara em posa més nerviosa, tot i que per altres motius.

Tot plegat és un cúmul de sensacions:


Demà me'n vaig a Nova York de vacances!!!

Marxo amb 4 catalans més que vivim a Dublín: el Josep Arnau, l'Edu, la Yvonne i la Noelia!

El vol, per quatre durus directe des d'aquí
La intenció: visitar el plató més famós del món
El motiu, desconnectar
La companyia, excepcional!! (jo ja he amenaçat als meus companys de viatge que penso cantar l'himne del barça o els segadors o l'estaca al mig de la 5a Avinguda!)
El temps, fred. Sota cero i amb neu XD
La durada: 9 dies amb jet lag incorporat!

Serà la primera vegada que xafo terra americana... Tant poc que m'agrada a mi Estats Units... i mireu, allà vaig empenyada per la curiositat i les ganes de veure una ciutat molt diferent de les que he estat a la vida.

Gratacels, museus, musicals, art, jazz... m'esperen!

22 comentaris:

d 22 de febrer del 2007, a les 15:17  

Diverteix-te moltisim!!!

Ja veuras com aquest viatge et serveix per desconectar moltisim, i tornares amb un altre manera de veure les coses!!!

Anònim,  22 de febrer del 2007, a les 15:53  

Ai, quins nervis eh!

Niuuu York!

Giorgio Grappa 22 de febrer del 2007, a les 15:54  

Ves amb compte! Si cantes Els Segadors en la Quinta Avinguda, pots acabar en el "quartelillo"! Bé, i si cantes qualsevol cosa, em pense que també...

Unknown 22 de febrer del 2007, a les 16:36  

Graaaacies Eva!!! Desconnectar, desconetaré prou... i quan torni, etapa nova que dius tu!! :D

Joseeeeep!!! Nervisssssss!!!! Niuuuu yooooork!! ♪ Niuuu Yoooork!! ♪♪ hehehe

Giorgio!!! Vols dir que no podem ni cantar?? Faltaria menys!!
(anirem a veure un partit del barça, o sigui q com a minim alla farem alguna cançoneta!!)

èlsinor 22 de febrer del 2007, a les 18:22  

Dona, Nova York is different, hehehe...A més de poder-se-la considerar com la capital planetària, el tarannà de la seua gent és diferent al de la resta dels USA; només has de fer una ullada al The New York Times i vore com s'hi claven amb Bush i els conservadors, sobretot a la secció d'humor...

Anònim,  22 de febrer del 2007, a les 19:01  

A TOUT LE MONDE!
A TOUT LES AMIS!!

que tinguis un magnífic viatge! ja recomanaràs llocs, doncs després del darrer viatge jo no trigaré massa a visitar NY també... quina envejeta! de la bona eh?! passa-t'ho de conya!!

Anònim,  22 de febrer del 2007, a les 19:54  

Faré correr el "bulo" que ets una delinqüent; que et fotin un bon cacheo a l'aeroport.

Anònim,  22 de febrer del 2007, a les 21:02  

Ei tingue von viatje, al Josep Arnau no el deixes dormir de camí a l'aeroport que te la liarà.

Anònim,  22 de febrer del 2007, a les 21:04  

Que vagi molt bé Noemí!!!

Si pots passat pel que quedi del CBGB (wikipedia.org/wiki/CBGB)... una de les sales de concerts PUNK-HEAVY més famoses del món... and take a shot!

Adreça (from wikipedia):
...located at 315 Bowery at Bleecker Street in the borough of Manhattan in New York City.

Anònim,  22 de febrer del 2007, a les 21:41  

Passeu-vos-ho molt bé.
Tira-li a la cara del Josep una bola de neu ben grossa!!! :)

Deric 22 de febrer del 2007, a les 23:59  

molt xula la teva nova casa també! Ah i Manresa, em va agradar molt.
Molt bon viatge a New York! quina enveja!

Petitabruixa 23 de febrer del 2007, a les 13:01  

Quina envjea..a veure si et trobes en Woody Allen...El meu oncle hi va anar l'any passat i va trobar en Robert de Niro, l'Al Pacino,un munt de gent i com ell és doblador de cinema...es va fer fotos amb tots....Ohhhhhhhh!

Bon viatge i si us plau, els Segadors no te'ls oblidis;-)

Anònim,  23 de febrer del 2007, a les 17:36  

New York, New Yoooooooooork.
Que us vagi be per terres americanes!!!

Salut

nimue 23 de febrer del 2007, a les 18:14  

buaaaa! doncs a mi no m'agrada el govern americà però els Estats Units sí, pense que tenen coses molt xules per veure i m'encantaria estar en el teu llooooooccccc!!!!!! passau-ho rebéeeeee!!!! :)))

Unknown 27 de febrer del 2007, a les 2:21  

Eiiiiii

Us saludo desde NY!!!!!!

Aixo es genia!!! Super gran, ple de coses per veure... inacabable...

Amb el comando NY de Catalans a Dublin anem improvisant cada dia sobre la marxa... pero tot i aixi hem vist ja forsa coses (arrrrg no puc posar la ce trencada!!)

(en ordre cronologic, q no men recordo gairebe... XD)
Ja hem anat a la zona gratacels, statua llibertat, pont brooklyn, time square, barri xino, little italy, compres, misa gospel a Harlem (barri mooolt autentic), veure el barsa en un pub d'aqui (hehe), central park, museu d'historial natural.... i aquest vespre anem a escoltar jazz en viu!!!!

Be, seguire informant!!!!!
(a la tornada cronica sencera i fotos!!!! :D)

Giorgio Grappa 1 de març del 2007, a les 15:22  

Missa gospel i jazz en viu, a NY! Ara sí que em fas enveja de la bona, Unmei!

(Iep, quan tornes, agafa una granera i deixa't caure pel vaixell, que la Silenci, el Tux i jo hi estem fent neteja per donar-li una sorpresa al Capità.)

Passeu-ho molt bé!

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 10:10  

Calvin, we will not have an anatomically correct snowman!

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 10:54  

640K ought to be enough for anybody. - Bill Gates 81

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 11:33  

C++ should have been called B

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 21:41  

Save the whales, collect the whole set

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP