dimarts, 16 de febrer del 2010

Nou blog sobre cuina!

Ahir estava mirant noves plantilles i dissenys per a "Land of the free" perquè crec que en ve de gust redissenyar la pàgina un altre cop.
En la meva recerca vaig trobar una plantilla molt xula per a receptes o menjar... i desprès de descarregar-la vaig pensar: i perquè no faig un blog sobre cuina? ^_^

No és que sigui molt bona cuinera o que m'agradi molt cuinar, sinó que últimament se m'ha ocorregut fer fotos dels plats més complicats que faig per pujar-les al facebook (digueu-li avorriment, digueu-li poca feina...). A més, també m'he adonat que vivint tant lluny de casa s'enyoren moltes de les receptes típiques o casolanes, i que intentem fer com podem amb els ingredients que trobem a Irlanda.

Així, em plau presentar-vos el meu nou blog:

(pantallasso del blog nou)

He decidit d'escriure'l en anglès per diversos motius: arribar a més gent (potser els irlandesos o estrangers que conec, i que així vegin les notres receptes també), però a la vegada practicar el meu anglès, que encara que us sembli mentida no és gaire bó. Tot i que faci 4 anys que visc a Irlanda, seré més fluent parlant o el que vulgueu, però la meva gramàtica i expressió escrita deixa molt que desitjar...

Bé, espero les vostres visites allà, ni que sigui per dir hola! :p

No cal a dir que aquí continuarem "business as usual", tot i que ja sabeu que la meva freqüencia de publicació és una mica caòtica per dir-ho d'alguna manera. @_@

Continuarà...

2 comentaris:

Ramon Aladern 24 de febrer del 2010, a les 22:18  

Vaig entrar l'altre dia al teu nou bloc de cuina.
Et volia deixar un comentari (avui també), però el "Word verification" no es llegeix bé i no em deixa.

Unknown 25 de febrer del 2010, a les 19:21  

Ahh merci pel "feedback" Ramon! Ara ho miro

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP