dimecres, 17 d’octubre del 2007

Viatge per Europa!!

Coincidint amb l'alegria de l'últim post continuo amb l'informe de felicitat.. tot i que aquest cop de caire diferent:

Demà me'n vaig de vacances per Europa!

Si!! I estic ben emucionada, ilusionada, neguitosa, contenta, nerviosa i tot el que es pugui dir i més.

Ja ho vaig explicar fa uns quants posts.. però el viatget serà un recorregut per alguns paisos d'Europa amb la meva cosineta! Passarem per Alemanya, República Txeca, Holanda, Bèlgica i França!

La veritat és que ara que em queden poques hores per marxar-hi trobo que tot i haver-ho pensat fa molt de temps, no hem preparat gairebé res! Aiiii... Així que serà una mica a l'aventura i comptant amb el sentit comú!

De moment sabem: que demà volarem cadascuna respectivament a Frankfurt (jo desde Dublín i ella de València) i que almenys demà dormim allà i demà-passat a Munich... Però la resta serà una mica improvisació, tot i que intentarem respectar al màxim la ruta pensada:
Frankfurt-Munich-Praga-Berlín-Amsterdam-Brusel.les-París ... I suposem que altres ciutats de camí!

La veritat és que desde el passat viatget a Nova York (febrer d'aquest any) no havía tornat a fer així una tirada llarga de vacances... i tenia realment moltes ganes!

L'estiu a Irlanda ha estat dur. Molt. Per suicidar-se. Però ara arriba la tardor: nous projectes, nous amors (hehehe ufff aissss) i nous viatges!

Així que...

que tremoli Alemanyarrrr que arriba la Unmei!!! hahahahah

PD: Intentaré fer algun post des d'algun lloc.. no patiu! ;)

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP