dimecres, 31 d’octubre del 2007

Interrail... c'est finit!!

So... here I am again! The adventure is finished, but the experience and everything I lived remains...

The return to normal life, in Dublin, it's being hard, but I enjoyed so much these days of Interrail and improvisation!

12 days, 17 cities, 6 countries, and I don't remember how many trains!

Here there is the second part of the photos, from Berlín to París...

- Monday, 22th of october:

Berlín (train station):


Bremen:
(the city of the town musicians, from the story of Brothers Grimm)


- Tuesday, 23th of october
Amsterdam:
- Wednesday, 24th of october
Arnhem (Holland)



Dusseldorf (Germany)

Koln - Colonia (Germany):

Brussels:

- Thursday, 25th of october
Still Brussels...

- Friday, 26th of october
Brugges (Belgium):

- Saturday, 26th of october
Luxemburg:

- 27th, 28th, 29th and 30th of october:
París... final stop!


Estic be... cansada... pero be... I contenta!!
Aviat, post d'explicació d'aventures!!!
See u soon!

3 comentaris:

Unknown 6 de novembre del 2007, a les 21:29  

Hallo!!

Despres del viatge, eh quedat tant exhausta que no m'ha donat temps ni de blogejar... aviam si em puc posar al dia aviat... :p

Elsinor.. nomes pugui faig post d'anecdotes.. que en tinc moltes per explicar...

Joseeep! Aviam si ens veiem per Dublin i t'explico in situ...
Doncs em creuras o no... pero de pintes no en vaig fer gaires.. :p Dels 12 dies que vaig estar devia sortir 3 o 4 dies en total..

Unknown 6 de novembre del 2007, a les 22:53  

Eiii Novia del fundi!! Que fas a Mallorca??? Aviam si et trobo conectat algun dia i xerrem!! :D

Gracies Isnel!! Aviat explicare, aviat! ;)

Pedra.. t'agafo la paraula i la propera vegada et lloguem per les maletes! ;) Doncs si... gastada d'espardenyes, i mig lesionades del peu que vam acabar les dues.. :p

Anònim,  7 de novembre del 2007, a les 6:29  

Uaaaau!!

Un gran viatge!! I la samarreta del
Barça per fer pais!! Si senyor!

Esperem les aventures del viatge!!

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP