dissabte, 11 d’agost del 2007

Esbós d'entreteniment

Intento no pensar en tot allò que em venia al cap durant els últims posts... I ho faig agafant-me ben fort a tot el que va succeint al meu voltant.

Vaig anar a un concert excel.lent de l'Steve Vai aquí a Dublín... On la música d'aquest bon home em va fer transportar cap a un altre món durant dues hores. Guitarreo, tècnica però sobretot melodia van ser els ingredients de la seva cuina.

Vaig passar un cap de setmana entre penyistes (hehe) a Edimburgh! Vam anar a veure el Barça, vam sortir pels pubs locals (as usual) i vam fer una escapadeta al countryside d'Escòcia: muntanyes, castells, verdor, llacs, ovelles, vaques i algun turista despistat com nosaltres...


Però possiblement el que m'ha fet pujar els ànims no ha sigut ni Edimburgh (on tinc que tornar a visitar al meu amic, que el vaig veure de molt de passada) ni concerts, ni festes... potser ha estat que ja tinc companya de pis real i de carn i os!

Portava bastant de temps vivint sola al pis, i tot i que creia que no m'afectava, ara per fi m'he adonat que ara ja no m'he de passar nits rumiant i rumiant. Ara tinc algú amb qui parlar, sopar o simplement riure!

L'Eva es va instal.lar ara fara una setmana i mitja, i tot i que no ens hem vist gaire (horaris raros, feina) crec la seva presència ha influit molt positivament en mi...

Apart de l'arribada de l'Eva, també estic intentant animar-me amb diferents coses: canvi de departament a la feina (mantinc l'horari de nit), coneixences noves, algun dia esporàdic de solet a Dublín, i el positivisme que m'aporta sempre les classes de japonès!

Paral.lelament, i en el món virtual, he volgut obrir un fotolog (Watashi no ryokoo, el meu viatge) que escriuré en anglès, i m'he estic dedicant bastant a millorar la web que vaig fer per la gran Penya Blaugrana d'Irlanda: www.irlandablaugrana.com que està en anglès i ja comença a tenir força irlandesos registrats en el forum!

Cada peça de tot això, constitueix un esbós d'entreniment que fa que oblidi (ho he de fer) totes les meves cabòries!

15 comentaris:

Giorgio Grappa 11 d’agost del 2007, a les 8:59  

Ei! Això pinta molt bé :-) . Diria que són canvis molt importants i molt bons; és com si, d'alguna manera, arribares "ara" a Irlanda.

Bona sort!

èlsinor 11 d’agost del 2007, a les 14:34  

Vaja, doncs sí que hi estaràs entretinguda, sí... I a més encara tens temps de canviar el disseny del blog i tot!

Unknown 11 d’agost del 2007, a les 14:45  

Hola Giorgio!! Doncs si!! M'ho pendré com una nova etapa!! A vore que ix de tot plegat! ;)

Elsinor!! Acabo d'actualitzar ara mateix la plantilla del bloc.. mira havia de canviar una mica l'aspecte de la casa, per a que tot ajude!! :D

Anònim,  12 d’agost del 2007, a les 12:52  

La companyia sempre es gratificant. I t'ho diu un que prefereix la soledat i la tranquil·litat que aporta aquesta ;)

Salut.

nimue 12 d’agost del 2007, a les 14:01  

ui, quin canvi de cara més xulo!

molta sort en la nova etapa i sobretot amb la nova companyia. Espere que t'aporte molta cosa bona!

Unknown 12 d’agost del 2007, a les 20:16  

Doncs jo apocalipshit, també prefereixo sempre la solitud, però ara he trobat que sempre és millor tenir algú a prop... i sobretot quan estàs en un altre país lluny de casa... aisss

Nimue! M'alegre que t'agrade el nou aspecte de ma casa!! Gràcies pels ànims! :D

Anònim,  13 d’agost del 2007, a les 11:03  

Xiqueta, el bloc queda guapissim ara eh!

Pel que fa a les altres webs i canvis, pinta genial.

La web de la Penya es fantastica webmaster!!!

Unknown 13 d’agost del 2007, a les 13:19  

Gracies Josep!!!!

La veritat és que de la plana que estic més orgullosa es la de irlandablaugrana.com

Pero el merit no es meu, si no de tothom que estem treballant per que sorti endavant el projecte!!! :D

Ens veiem perqui Dublin!!!!!!

Giorgio Grappa 13 d’agost del 2007, a les 19:43  

M'agrada el nou aspecte del bloc. Ja estava així l'altre dia? No m'hi vaig fixar. La foto que li has plantat al damunt és molt bonica, i m'agrada el que em diu.

Ànims amb els canvis!

vuitantados 15 d’agost del 2007, a les 16:41  

les temporades una mica baixes de morals ens enganxen a tots...però tu fas bé de mantenir-te activa i fer mil coses...ja veuràs com tot t'anirà molt bé...t'anire´seguint via internet...;)

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 10:12  

C++ should have been called B

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 10:55  

Oops. My brain just hit a bad sector.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 11:35  

What is a free gift ? Aren't all gifts free?

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 21:06  

A flashlight is a case for holding dead batteries.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 21:43  

Give me ambiguity or give me something else.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP