dimarts, 3 d’abril del 2007

Petits canvis: feina de nit!

En menys de dues setmanes començaré de debó una nova etapa de la meva vida...

Será una etapa nocturna...

Em fa por, però a més de ser un bon repte, sembla una bona oportunitat.

Finalment he decidit, i m'han donat, fer el torn de nits on treballo ara!!!!

Seran nomès 4 dies a la setmana, de dilluns a dijous, currant desde les 9 del vespre fins les 7 del matí...

Inconvenients: treballar de nit serà dur i més enfront de la pantalla. Em sembla que més d'un cop se'm quedaran les tecles pegades a la front pero esperem aguantar...

Avantatges: Nomès son 4 dies a la setmana i sempre tindré els caps de setmana lliures. Desde divendres a les 7 del matí fins dilluns a les 9 de la nit... vacances!!! :p

També em pagaràn un 25% més del salari de a més a més... cosa que realment està mooolt bé.

I treballar durant les nits d'entre setmana voldrà dir que tindré menys vida social... cosa que lluny de semblar dolent a mi m'anirà de conya perquè resulta que ara tinc massa vida social!! Hi ha setmanes en que surto gairebé cada dia... i ara s'acabarà...
Ni pintes entre setmana, ni trobades inesperades, ni borratxeres de dilluns, ni la mare que ho va parir tot plegat!!!

Ara... suposo que les festes les recuperarè durant el cap de setmana.. que llavors no hi haurà ni deu que en vulgui anar a fer a dormir... O si.. algú pero ja me'n encarregaré que l'afortunat no dormi gaire tampoc :p

Dublín en fer-se de nit...


Comença la meva vida nocturna en tots sentits.

Em sentiré com Dràcula, fugint dels rajos de sol i dormint de dia.

Gaudiré del cel estrellat de Dublín, per molta tonteria que sembli el que he dit ara.

Capgiraré el rellotge. Dominaré el temps. Planificaré les hores de vida, les hores de sol, les hores de lluna... i aconseguiré fer que dormir no sigui tant important.

La meva visió s'aguditzarà, el meu instint nocturn també.

El café mai serà el mateix. La cocacola tampoc... deixaran de tenir sentit...

Tot es relativilitzarà.

Hi hauràn molts canvis. No serè la mateixa.

Però necessito fer-ho tot plegat.

Per mi, pel futur.

25 comentaris:

Anònim,  3 d’abril del 2007, a les 7:59  

Ostres, doncs les condicions no semblen pas tan dolentes: sou superior i només quatre dies a la setmana. Jo no tinc aquesta sort, que no tinc plus i treballo tota la setmana :S
Ara a veure com se t'adapta el cos, que és el més dur.

Salut.

nimue 3 d’abril del 2007, a les 8:36  

vampiresa!! sonen bé aquests canvis! a mi em costaria horrors perquè sóc incapaç de mantenir-me desperta de nit però segur que en quant t'acostumes serà un passeig en bici. Sort!

Edu 3 d’abril del 2007, a les 10:44  

Molta sort en aquest nou repte!

Mmmh... Cobrar 25% mes?? No "juergues entre setmana"? això vol dir que els de Bank of Ireland estaran molt contents amb tu! :-)

A veure si acumularas tanta pasta que et podras obrir un compte a la Societe-General-"Catre"-Blu.

Marquituuus que ara tindras competencia!! hehehe

Llàstima que s'han acabat el meetings d'editors al bia bar (els començarem a fer per internet..) :-)

Per cert, com ho faràs amb el Japo?

Anònim,  3 d’abril del 2007, a les 11:40  

Sniffffffffff!

Amb qui fare pintes ara?????

Ai, que dura es la vida del borratxo solitari!!!

Que et vagi tot molt be... Japan is on your way!!!!

sayonara!

èlsinor 3 d’abril del 2007, a les 16:30  

A vore si això de voler recuperar les festes diàries durant els caps de setmana encara és pitjor que la 'malaltia', unmei...Comença esplaiet i vés acostumant-t'hi a poc a poc per si de cas, que tots els empatxos són roíns ;) La paraula clau ha de ser "dosificació"..

Unknown 3 d’abril del 2007, a les 16:58  

Iep!!

Doncs si Apocalipshit.. les condicions no son pas dolentes... Ha de ser dur treballar tota la setmana de nits no??

Gracies Nimue!! Vampiresa?? Mmmmm M'agrada!!! No se si aguantare, pero crec que per intentar-ho una temporadeta...

No se pas si tindre mai una Carte Blue, Edu... pero un dels points es també estalviar...
El japo, encara no se com ho fare, pero pensava fer classes particulars o algo aixi...
Aviam quan va tot... Potser quan porti un temps trobaré a faltar la vida social... i haure de tornar a la vida de dia...

Unknown 3 d’abril del 2007, a les 17:15  

Carlitos!!!! Home no et posis melancolic q tambe em posaré jo a plorar... :___
Quedarem algun dia.. suposo... pero com tu dius es el canvi que necessito per encaminarme cap a Japó!! :D

Elsinor!! Tranki, q lo dels caps de setmana seguira sent com es ara... Es a dir sortire igual... :p Pero si... a poc a poc...

Anònim,  4 d’abril del 2007, a les 1:55  

segur que t'anirà fantàsticament bé! no en tinc cap dubte! el cos s'aclimata a aixó i a més!

enhorabona noieta!!

Unknown 4 d’abril del 2007, a les 15:55  

Gracies Esteve!!! Esperem que el cos s'aclimati... ja li he fet passar bestieses pero mai un torn de nit aixi... 10 hores seguidetes durant 4 dies a la setmana... Aviam que passarà...

Anònim,  4 d’abril del 2007, a les 17:49  

ei! tremenda, menys festorra? no ho crec, ara la tindràs tota concentrada els caps de setmana!!
Vagi bé!!

Unknown 4 d’abril del 2007, a les 18:20  

Uooo Aladern!!!! La festa continua ja ho saps!! ;)

Deric 4 d’abril del 2007, a les 22:18  

Ja ens ho explicaras com va, segur que t'agradarà i no voldras treballar més de dia!

Petitabruixa 5 d’abril del 2007, a les 2:11  

Jo he treballat de nit varies vegades, en diferents temporades, però reconeixo que sóc absolutament diurna...Em vaig acostumar però, ara per ara, no ho tonaria fer...Quin desgavell portava!!!

Espero que et vagi molt i molt bé!!!

Petonets!!!

Giorgio Grappa 5 d’abril del 2007, a les 11:37  

Molta sort amb la teua nova vida vampírica! Ja ens contaràs com va l'aclimatació.

Anònim,  5 d’abril del 2007, a les 15:56  

segur que t'hi adaptes de conya. non ti preocupare! :)

Ainalma 5 d’abril del 2007, a les 21:16  

Ufff, jo em pense que seria incapaç de treballar a la nit! És anar-se'n el solet, i tenir son...

d 6 d’abril del 2007, a les 13:25  

Canvi important noieta, estic segura t'anira bé! Uhm.. 25% més és molt interessant per estalviar :-) jiji!

Anònim,  9 d’abril del 2007, a les 18:28  

Noee!!

Un descans en la teva vida de heavy ja veuràs que no serà tant dolenta!!
La pinta tornarà a ser lliure i tu veuràs la vida diferent!!

Salutte!!

Unknown 11 d’abril del 2007, a les 14:08  

Bones a tothom!!
He estat una mica out aquests dies!

Moltes merces pels consells!!

Dilluns de la setmana que ve començo... ja explicaré com va!! Aiss quina por!!

Anònim,  16 d’abril del 2007, a les 22:24  

Sort!
i anims...
i cafe...

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 9:59  

Build a watch in 179 easy steps - by C. Forsberg.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 10:42  

A lot of people mistake a short memory for a clear conscience.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 12:05  

Save the whales, collect the whole set

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 21:31  

Build a watch in 179 easy steps - by C. Forsberg.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP