dimecres, 11 d’abril del 2007

Cap al Delta! Trobada de bloggers pel 5 de maig!

Doncs si! Torna un classic dels classics pels bloggers catalans! La Bloggeria!!

Aquesta és la tercera edició, després de fer-ne a Girona i Sant Pol de Mar, i tindrà com a seu algún poble del Delta...

La iniciativa... doncs vé de la mà de la Donot que és una de les blogaires impulsores de la trobada!

La intenció... doncs com a les altres, veure'ns les cares i coneixer-nos! I demostrar que no som tant frikis tots plegats, sino personetes molt normaletes... (o no...)

I perquè explico tot això?

Doncs perquè vindré expressament des d'Irlanda per la trobada!!!

Ja fa temps que no baixo per la terra, així que la Bloggeria em sembla l'excusa perfecta per treure-hi el cap!!

Detalls: Arribaré divendres 4 de maig al migdia a Reus (eeeeh!! Els de Reus!!! Aladern? T'apuntes a fer un café?)

Hi ha l'opció d'estar divendres i dissabte, o nomès dissabte (com ho pogueu combinar) en algun alberg del Delta que encara s'ha de reservar... (no falta gaire.. ups!)

Jo personalment, marxaré diumenge 6 de maig al vespre de Girona (faré Catalunya desde l'aire i des del tren...). Així que si algú vol anar a Girona a fer un café (AKA pinta, per anar acostumant-me a la tornada a Dublin), doncs the same...


Apunts:

- Necessitem confimació de gent... qui es vol apuntar?? Quantes nits podríeu fer?
- Hem de buscar un hostel/alberg/pensió/casa de colònies/casa okupa... alguna proposta de lloc/població???
- I sobre tot mooooltes ganes d'un cap de setmana diferent, en que deixarem el teclat per un sopar-dinar (?), unes birretes, conversa i rialles!!

A més, el Salva està preparant un logo molt xulo per conmemorar aquest esdeveniment especial!

For further information about Bloggeria 3.1, go to ca la Donot!

Confirmeu-li a la Donot, al Salva o a mi mateixa...

19 comentaris:

èlsinor 11 d’abril del 2007, a les 16:56  

Jo de moment estic dient d'anar-hi, però, clar, també he de vore on és i si s'hi pot arribar mitjançant transport públic o no, i per això havia pensat si no seria millor Tarragona ciutat que algun altre lloc del Delta.

Unknown 11 d’abril del 2007, a les 17:50  

Doncs no se Elsinor..

Jo tambe depenc del transport públic...

De totes maneres, lo q es Amposta i rodalies para el tren em sembla no???

Sino quedem a Portaventura... XD

(per cert... l'altre dia a la tele irlandesa surtia un anunci de portaventura!! vaig quedar flipada!!)

èlsinor 11 d’abril del 2007, a les 20:08  

Bé, bé, ja ho vorem, doncs, com va tot.

Delfí Roca 11 d’abril del 2007, a les 20:52  

El menú de la foto promet molt. Penso que el menjar és sempre un bon reclam. Caldrà preparar el menú.

Anònim,  11 d’abril del 2007, a les 22:20  

doncs ja ens hi veurem Unmei! :)

però q sàpigues q aixó de persones normaletes... m'ha ferit!! ;)

Unknown 12 d’abril del 2007, a les 14:45  

Doncs si Elsinor... ja vurem.. crec q Amposta com a campament base estaria be no?

Delfi!! I tant la teca es lo mes important!! De fet, jo si baixo de Dublin es evidentment per menjar be ni que sigui un cap de setmana a l'any! :p

Esteveee!! Alla ens veurem!!
No som persones normaletes.. Be, jo no m'hi considero pero en principi hem de tractar d no espantar a la gent! ;)

Anònim,  12 d’abril del 2007, a les 18:43  

XD...

I guess you're right...

nimue 12 d’abril del 2007, a les 20:39  

vaja... jo ja saps que aquell cap de setmana tinc un altre viatge planetjat però anime als que no han anat mai a una trobada d'aquestes a que s'apunten, que se passa molt bé!

vuitantados 13 d’abril del 2007, a les 13:22  

aquí la roser...t'acabo de trobar al fabulós món blogger....ens veiem per aquí doncs ;)

Unknown 13 d’abril del 2007, a les 17:23  

Esteveee, som persones normaletes (repeteixo amb mi), som persones normaletes, som persones normaletes.. XD

Nimueeee!! Hagues estat be que vinguessis!! Pero aviam si ens veiem en una propera :D

Unknown 13 d’abril del 2007, a les 17:26  

Ru!!
No sabia que erets blogger!! Que guai!!!
Vaig a visitar-te!!

Ens veim dema al pub maca!! :D

Jordi Gomara (itaca2000) 13 d’abril del 2007, a les 22:34  

Bé, dons m'ho pensaré, tot i que el Delta queda una mica lluny de Vallromanes; del vallès oriental a l'Ebre hi ha una bona tirada. Però, m'ho rumiaré, a la darrera que vaig ser-hi a Sant Pol m'ho vaig passar d'allò més bé.

Fins aviat!

Anònim,  13 d’abril del 2007, a les 23:08  

aladern, aladern....? ostres, em sona! XD
M'apunto al cafè, unmei! i et puc acompanyar fins l'estació de tren. Però no crec que vingui fins al delta, tot i que no em faria res ser-hi
;)

Anònim,  15 d’abril del 2007, a les 10:54  

A mi no em cau tant lluny com a tu...però la distància és la principal excusa. Tb la falta de pasta...

Espero q us ho passeu genial!!

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 10:14  

Oops. My brain just hit a bad sector.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 10:58  

Thanks to author.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 11:38  

The gene pool could use a little chlorine.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 21:07  

Oops. My brain just hit a bad sector.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 21:44  

Friends help you move. Real friends help you move bodies.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP