dimecres, 25 de maig del 2011

L'aventura a Irlanda arriba a la seva fi

Doncs sí. S'ha acabat. Desprès de 5 anys, 5 mesos i 4 dies exactament tornaré a Catalunya definitivament!
La veritat és que en tinc força ganes i molta il·lusió de començar el que considero una nova etapa a la meva vida, ja que a més me'n vaig amb el xicot, que és irlandès (això si que serà una aventura!).
Irlanda m'ha encantat, no ho puc negar. Les experiències viscudes, la gent, el fet d'estar arreu i veure el món des d'un perspectiva diferent... però quan toca, toca. I jo ja fa temps que sentia que no estava donant tot de mi en aquesta illa.
Per començar, sembla una cosa sense importància, però el mal oratge t'afecta moltíssim. M'he passat el ultim mig any sortint d'un constipat a l'altre. Ara mateix, 24 de maig, vaig abrigada com si fos hivern, i l'orella se'm tapa nomes de sentir l'humitat i el vent. I és que d'humitat i de vent (i de pluja) n'hi ha per donar i per vendre.
Bé això del temps pot sonar una mica a excusa, perquè sinó no hagués aguantat tant de temps, però hi ha una sèrie de coses a Irlanda que fan que el país no ens ofereixi la qualitat de vida ideal (tema per un altre post!). Això, i que també de tant en tant es necessiten reptes nous, i traslladar-se de país n'és un d'important.

A Croke park, durant un partit de GAA -futbol gaèlic- al que vaig anar fa un parell de setmanes

Aquests dies estic força atabalada amb la mudança. La de trastos que s'arriben a acumular! En relació a això un company em deia: "el pitjor que li desitjo a un enemic és una mudança". Imagineu-vos un trasllat de país després de viure 5 anys (2 en parella). He llençat coses que no volia llençar... sembla un regateig constant amb el meu xicot (que és molt més immaterial que jo pels trastos hehehe). Però bé sembla que ens en sortirem! :P
En dos dies agafem el ferri, travessarem França amb cotxe i si tot va segons el previst diumenge arribarem al pis que ja hem llogat a Barcelona. A partit d'aquí, l'aventura continuarà (o més ben dit començarà), ja que hem de trobar feina i adaptar-nos que no és poc!

Intentaré escriure! Algú em va demanar que continués amb el blog i intentaré complir la promesa.

Continuarà...

2 comentaris:

lakame 25 de maig del 2011, a les 7:48  

ostres... sort en la nova ventura... men recordo de tu cada cop que em poso les calctes de pennys (nno se com s'escriu);-) jejejeje...
Dons a veure si tenim ocasio de fer una birra!!!!

Edu,  27 de maig del 2011, a les 23:23  

Ha estat una gran aventura per tots els que t'hem conegut. Ens veiem per St Esteve...

Si algun dia se't cau el mon a sobre.. remember..take it easy.. aaaaanndddd... always:

http://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ

'Edu

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP