dijous, 6 d’agost del 2009

Tornant de vacances necessito vacances

I la veritat és que sembla que ja tenim una edat per fer vacances de festivals de heavy metal... hehehe

Aquest any en el meu break d'estiu (crec que definitivament no puc anomenar-ho vacances) vaig fer una combinació de birres a Alemanya (a ca els sogres, que son irlandesos però viuen allà i li tiren a la birra més que els propis alemanys) + birres en un festival heavy (el Wacken, el festival de metal més gran del món, massificat vaja :p).

Així que desprès d'una setmana de mega estress a la feina, vaig tenir una setmana de dormir en un sofa-llit i agafar una turca cada dia, seguida de 5 dies d'un festival heavy, de dormir a la tenda de campanya i agafar gairebé una turca cada día també... Clar que vaig tornar més cansada del que vaig marxar!

Ja tenim una edat per fer això?

Encara m'esperen molt més festivals heavys?

On han quedat aquelles vacances de "repantingar-se" a la platja, cremar-se en el sol i menjar gelats?

On han quedat aquells viatges exòtics al Japó, el Carib, l'Escala o Sant Llorenç de Morunys?

Ni jo se la resposta. Ni tan sols crec que l'estiu sigui la millor epoca de l'any per fer vacances (ara aquí podria parlar de lo guai que és a Irlanda perquè ningú tanca a l'agost, i per això podem agafar les vacances quan ens doni la gana, però m'ho deixo per un altre post :p). Així que... mirarem el calendari i remirarem, i espero poder fer alguna altra setmaneta de merescudes vacances (AKA no dormir massa i beure molta birra) abans no acabi l'any!

Looking forward to have Holidays -AGAIN !! ^_^`

Algunes "afotos" del break d'estiu:




3 comentaris:

isnel 15 d’agost del 2009, a les 12:07  

Ostres, quin cansament que em ve només de llegir-te. Decididament, jo ja no tinc edat. Però m'encanta veure com disfrutes. Una abraçada de vacances molt i molt gran ;)

Unknown 25 d’agost del 2009, a les 20:26  

Uoo Isnel! Ben tornada! Aviam si puc passar a fer-te una visiteta!

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP