dijous, 20 de setembre del 2007

De vacanceeees... lalalaaaaa

I per fi tinc uns dies de relax!! Uf!!!

Que bé senta això de tenir vacances i sobretot de les de no fer res!!!

Doncs estic in the middle dels 10 dies que tinc... no fent res, a casa els pares: dormint, menjant be, prenent el solet quan surt, llegint i estudiant japonès!!!

I si.. ho sento... amb tot aquest temps no he tingut temps d'enxufar-me a Internet i passar-me pels blocs.. però es que vacances son vacances tu!!

Anyway.. ja sabeu que no paro.. i aquests dies també estic aprofitant per planejar un viatget pel octubre: Me'n vaig a fer un InterRail amb la meva cosina!

Hehe...
Sempre tenia l'espina de no haver fet un InterRail.. i encara que ara em costa més car per ser major de 25 anys... em vé molt de gust fer-ho i més amb la meva cosina..

La ruta no serà gaire llarga perquè tampoc tinc gaires dies de vacances.. (de fet n'estic fent ara ja.. hehe) així que nomès he pogut esgarrapar 12 dies, durant els quals passarem per:

Frankfurt-Stuttgart- Munich- Praga- Berlin- Hamburg- Bremen- Amsterdam- Brusel.les- Bruges- Luxemburg i París...

Ja ho tenim gairebé tot planificat i més o menys intentarem respectar aquest recorregut (ja que hem reservat ja alguns albergs), però es clar hi ha algunes ciutats que nomes les veurem de passada. Baixar del tren a fer el café i veure la plaça del poble en questió... I hi ha d'altres on passarem més d'una nit... com el cas de Praga, Berlin, Amsterdam i Paris.. pero tot plegat pinta molt bé! Acabarem esgotades... però molt bé! (I suppose)

En concret, jo ja he estat a Frankfurt, Bruseles i Paris (hi torno per la meva cosina)... però si algu en pot donar-me algun consell d'algun altra ciutat de les que passarem... serà benvingut!!

Bé.. i ara vaig a bloguejar una miqueta: el retorn del vaixell, la Isnel... visitar els vostres blocs.. quina feinada!!! ;)

Fins aviat!

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP