dimarts, 24 de juliol del 2007

Viatge a la terra! - Retorn al passat (Part I )

El cap de setmana passat vaig agafar un avió des de Dublín que sense jo saber-ho seria un viatge a travès del temps, a la Catalunya i la meva vida de 2 anys enrere...

El viatge em va aportar moltes coses: bons records, festa, retrobaments, però també reflexions... Així que dividiré aquest viatge en dues parts, començant per la bona, la positiva:

Cap de setmana intens, de festa i d'amics!

Dijous vaig arribar a migdia a una Barcelona gairebé desconeguda per mi, i que amenaçava la meva energia amb un calor aplastant (em pensava que cauria desmaiada! acostumada a les temperatures fresquetes d'aqui dalt..). Vaig anar a dinar a Gràcia amb el Sergi de CAD, tot recordant les aventures passades junts a Dublín!



Tot seguit i amb unes quantes birres i cafés a sobre (havia sortit de treballar al de matí i sense dormir havia vingut a Barna, o bevia o em quedava morta pel carrer), vaig queda amb uns quants bloggers!
Així em vaig retrobar amb la Donot, el Salva, el Gabri, la Joanaina, l'Annette... Amb els quals vaig passar una vetllada fantàstica!!! Aprofito, així, per donar gràcies especialment a la Donot, que em va acollir fantàsticament al seu pis! Merci guapa!!



Divendres vaig enfilar cap amunt, al Berguedà, on el Bertran, un amic de la colla de tota la vida em va venir a buscar i em va acollir durant tot el finde a casa seva. Divendres vaig recordar el que era sortir per Berga, amb una taja impressionant, i amb sopar dels de tota la vida on vam celebrar que al Bertran ja li han donat una plaça fixa (ens enfotiem d'ell perquè ara ja és funcionari!).



Dissabte, el luxe de poder anar a esmorzar, i desprès de dinar fer el café tranquilament amb els de la colla, sense presses i amb tertúlia, va ser una sensació que no es podia pagar amb res. El sopar a la nit i la xerrameca posterior fins les tantes, em va produir la sensació de que jo encara estava vivint allà i que el temps no havia passat...

Dormir 3 hores i anar a Andorra va ser l'aventura de diumenge... feia segles que no hi anava i vaig aprofitar (ja se sap, sucre i formatge... hehehe). A la tarda, fent el cafè a l'Ateneu d'Avià (al costat de Berga) no parava de repetir al meu amic que no volia marxar... No vull!!! Vull quedar-m'hi aquí, en aquest bar, fent el cafè tota la vida amb xerrameca entre amics!!!

Però l'obligació era l'obligació, i jo he de tornar a la meva terra, que ara és Irlanda! Així que cua (de pixapins) per baixar, un cop de tren, i un altre cop a Ca la Donot a dormir (Graaaacies, no se que hauria fet sense tu). Dilluns axecar-me a les 4 per pillar l'avió a les 7 i tornar a Dublín amb tot el cap de setmana viscut i la tristesa i enyor de deixar la terra catalana i els seus habitants...

Gràcies a tothom per aquest finde inoblidable!!!

10 comentaris:

Giorgio Grappa 25 de juliol del 2007, a les 8:59  

Ala! Quanta festorra! No has parat un moment :-D

Anònim,  25 de juliol del 2007, a les 10:23  

A aquesta dona no hi ha qui la faci parar!!!

;)

èlsinor 25 de juliol del 2007, a les 12:27  

Uuhhmmm...després del que contes, em sembla que, per més que ho digues, Irlanda no acaba de ser la teva terra de veritat, perquè altrament no hauries volgut quedar-te ací i hauries estat comptant els minuts per a tornar-hi.

Unknown 25 de juliol del 2007, a les 16:42  

Booones!!

Hehe, Giorgio, havia d'aprofitar el cap de setmana no?? Per una vegada que baixo a la terra... i encara no he explicat tots els tips de menjar que m'he fet...

Clara, encara me'n recordo dijous que et volia fer anar de marxa pel carrer Ferran!! Hehehehe (aiii no tinc remei!)

Elsinor, has donat en el clau! Ja estic farta d'Irlanda, pero no vull tornar a la terra... Precissament una mica d'aixo va el següent post q ja tinc mig escrit...

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 9:38  

What is a free gift ? Aren't all gifts free?

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 10:26  

Energizer Bunny Arrested! Charged with battery.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 11:09  

What is a free gift ? Aren't all gifts free?

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 21:18  

Beam me aboard, Scotty..... Sure. Will a 2x10 do?

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 21:55  

Oops. My brain just hit a bad sector.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP