divendres, 13 de juliol del 2007

Novetats, viatgets i altres històries

(Post actualitzat amb foto)
Be, em plau anunciar-vos, que desprès de l'exitàs de l'anunci de l'ultim post, ja tinc companya de pis!

I és l'Eva! Una catalana a Dublín, molt amiga meva i molt bona mossa, i que a més es blogger hehe.. (tot queda en família)

L'Eva!!! La meva nova compi de pis!

I la veritat és que ja tinc ganes que vingui, perquè tot i que es viu bé sola, també trobo a faltar el poder parlar amb algú que no sigui jo mateixa... :p

Amb la vinguda de l'Eva, també ha vingut el final del culebró de la croata. És per llogar cadires!

Vaig poder parlar amb ella per telèfon l'altre dia, i em va dir que estava sick of Ireland (i qui no?) que tenia depressió de cavall i que se'n havia anat depressa al seu país per a que la tractessin els metges (de loquero vaja).
Ha deixat la carrera sense acabar, i els exàmens a meitat em sembla, i diu que no tornarà mai més a Dublín, deixant així tota una muntanya de roba i merda, entre les que em penso quedar la primera temporada de Twin Peaks i 3 temporades de Sex in the City (hehe).

Com que no vindrà mai més a Dublín, m'ha assegurat que enviarà una amiga al pis per treure tot el seu stuff (un stuff que fa més tuf que res...). I així s'haurà acabat el culebró de la temporada.

I jo... com que no paro quieta, doncs tinc previstes unes setmanes molt mogudetes:

- La setmana que ve torno a la terra!! Quines ganes! De moment la ruta prevista serà Barna (on per cert, encara no sé on em quedaré a dormir), Berga i no sé que més es presentarà... Realment tinc moltes ganes d'aquest viatge, de menjar bé, passar calor, beure voll-damm i emportar-me tants embotits com pugui de tornada!

- I a l'altra setmana me'n vaig a Edimburgh amb els de la Penya Blaugrana! Anem a veure un partidet de la pre-temporada del Barça a Dublín i també de pas a visitar la capital escosessa, on a més tinc unc amic de València al que no veig desde fa segles!!

(Per cert, ja en parlaré un altre dia, pero ja tenim la pàgina de la Penya Blaugrana, que he fet jo mateixa, sisplau no em critiqueu ni el disseny ni l'anglès... http://www.irlandablaugrana.com/)

- L'agost estarà tranquilet, però pel setembre i gràcies a l'oncle Ryan(air) que fins ahir a mitjanit donava els bitllets per un cèntim, me'n anirè a València durant una setmaneta i mitja a veure els de casa, i desprès tornaré a Edimburgh (quines coses eh!) perquè li vaig prometre al meu amic que aniria en una visita més tranquileta, sense partits de futbol i per no fer turisme...

Be, d'alguna manera o altra hem de passar l'estiu no?

13 comentaris:

MARTA 13 de juliol del 2007, a les 8:54  

GUAPA!!!! No pares eh...
Mayo, Partits de futbol...dunido!! Vaya perill tu i l'Eva juntes,jeje pero estic segura que us anira molt be!
Ens veiem aviat!!
Petonets, Marta.

Unknown 13 de juliol del 2007, a les 9:51  

Hola Marta!!

Doncs si quin perill!! hehe
Al final no nire a Mayo (ho he esborrat del post) aixi que ens veurem aquest finde guapi!

èlsinor 13 de juliol del 2007, a les 16:56  

Tu i l'Eva --a qui no tinc el plaer de conéixer, per cert-- juntes? Uuhhmm...Ganes m'estan entrant de visitar Dublín, hehehe...

Giorgio Grappa 14 de juliol del 2007, a les 11:36  

Felicitats per la solució del pis, pinta molt bé.

Ei! I no et deixaràs caure per València? Bé, si et pilla massa corregut, no et preocupes: ja estudiarem això del pont aeri Dublín-Reus, he he.

Una abraçada!

Anònim,  16 de juliol del 2007, a les 15:43  

Bona noia l'Eva.

Unknown 17 de juliol del 2007, a les 3:28  

Bones de nou!!
Doncs si Elsinor!! Per fi juntes!! La veritat és que estic molt contenta de que vingui al pis!! Per cert, que estas convidat quan vulgues a Dublin!!

Hola Giorgio!!! Doncs no crec que em doni temps de passar-me per Valencia... pero al setembre estare per Castelló uns 15 dies... si no ja farem un Dublin-Reus-Dublin, pont aeri!! ;)

I tant Sir William, que es bona noia!! :p

èlsinor 17 de juliol del 2007, a les 23:08  

Uuuhhmmm...doncs ja veig que serà qüestió de pensar-s'ho...

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 10:53  

Give me ambiguity or give me something else.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 21:40  

Clap on! , Clap off! clap@#&$NO CARRIER

Anònim,  4 de març del 2008, a les 19:12  

schoolgirl anal fuck shemale teacher
Free Tranny Sex Click Here

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP