dimarts, 2 de gener del 2007

Un canvi...

Probo per últim cop connectar-m'hi...

Ni per http://www.bloc.cat/1532, ni per http://landofthefree.bloc.cat/. Tampoc funciona el http://www.blocat.com/1532, i ni se m'ha acudit mirar www.lamevaweb.info/1532...

Fa uns quants dies que no puc entrar en el meu bloc de Bloc.cat, Land of the free.

Una cosa són problemes temporals, per poder publicar, per poder comentar... pero es que jo ja no puc veure ni el meu bloc...

Ha estat una decissió que m'ha costat molt, però...

Despres de 1 any i 10 mesos... deixo blocat, la plataforma de blocs en catala...

Land of the free ha mort.

I la reobro amb un nom similar, pero en catala, Terra de llibertat, en una plataforma en angles... Esperant continuar amb la feina que estaba fent...

Per una altra via... Pero tornem a ser aqui!!!

Salutacions a tothom!

18 comentaris:

Anònim,  2 de gener del 2007, a les 13:41  

Anims amb el blogger, sembla que blocat falla massa, jo no se si acabare fent el mateix.

Any nou, bloc nou. Endavant!

Anònim,  3 de gener del 2007, a les 19:13  

Hola,
Doncs crec que no n'ets l'única que s'està cansant dels problemes de blocat...

Salut i que per blogger et vagi millor.

Anònim,  3 de gener del 2007, a les 19:19  

La qüestió és que hi siguis, és igual a on.
Bon any i bloc nou!

èlsinor 3 de gener del 2007, a les 19:25  

La veritat és que sí que es feia difícil poder-te llegir, i, si a sobre no podies tu entrar-hi, entenc perfectament que vulgues canviar de lloc.

Bon Any Nou i que et vaja millor de com l'has començat :)

Edu 3 de gener del 2007, a les 20:16  

Hola xiqueta!!

Welcome back! ens veiem dema... despres del post-operatori als admins de blocat ;-)

Anònim,  3 de gener del 2007, a les 21:01  

El rey ha muerto.... Viva el rey!

El que dèiem, el més important ets tu, no el medi, amb el que ens arribis.
Bon any, irlandesa!

Anònim,  3 de gener del 2007, a les 23:38  

ei! veig que al final t'has decidit!! benvinguda!

Giorgio Grappa 4 de gener del 2007, a les 0:13  

Doncs...

"¡Queda inaugurado este pantano!" (Si no ho dic, rebente. Espere que el pantà siga de Guinness ;-)


Bon any, xiqueta!

Anònim,  4 de gener del 2007, a les 10:35  

ànims... tots hi hem passat...

és una (perdó) putada

nimue 4 de gener del 2007, a les 13:19  

xiqueta! jo crec que fas bé! a mi blogger no m'ha donat mai problemes...

Jaqme 4 de gener del 2007, a les 14:41  

Rebenvinguda idò!
Jo no estic d'acord amb Nimue, però ja se sap, ningú (ni res) és perfecte!

Unknown 4 de gener del 2007, a les 15:48  

Uooo

Gracies a tothom pel vostre suport!!

Espero que em pogue servir des d'aqui...

:D

Unknown 4 de gener del 2007, a les 15:49  

aisss que de l'emucio ja no escric ni be:

volia dir:

espero que em pogueu seguir des d'aqui...

aisss

Laia 4 de gener del 2007, a les 20:32  

I UNA AAAAALTRA QUE ES VE A BLOGSPOT!!

primer la yrun, dp l,'avi i ara tu!
Blogspot es dignifica cada cop mes, guapa!
no et desesperis que aqui almenys estaras mes segura!!

petonets,

Laia / Fraggle

Ainalma 4 de gener del 2007, a les 20:33  

Aleshores, canvie l'enllaç que et tinc posat a la meua pàgina?

Un beset!

Anònim,  5 de gener del 2007, a les 1:32  

Bé doncs et continuaré llegint en silenci... des d'aquí. Em penso que has fet bé de canviar ;)

petons

Damma 5 de gener del 2007, a les 14:43  

Ei!!! Que t'havia perdut! Benvinguda! Jo vaig intentar crear el meu blog a blocat i el primer dia ja em va donar problemes, aixi que vaig comencar directament a blogger. Aqui s'esta molt be.

Anònim,  5 de gener del 2007, a les 23:38  

Hola!!! Bon any nou!! Espero que et continui anant tot genial per Irlanda! Quina envejeta! Petonssss

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP