dilluns, 8 de gener del 2007

Tornant als orígens


He tornat a la casella de la sortida.

Ha sigut una tornada una mica virtual i amb trampa, pero ho he fet.

Torno a ser valenciana!!

M'explico:

Desprès de passar mitja joventut a Catalunya, i de tenir una vida construïda allà durant gairebé 8 anys, em trobava una mica com si haguès renunciat als meus orígens que estàn a Castelló de la Plana, i més concretament a Almassora.

Aquest Nadal em vaig torna a empadronar al meu poble, a Almassora...
Oficialment, ara mateix, no tinc ni vot (ni veu) a Catalunya. Ja no soc ciutadana (?) d'Avià, al costat de Berga, ni veïna de Manresa (antic meu domicili), ni estudiant de l'Autònoma... Ja no em resta cap lligam burocràtic...

Tot i així, em continuo sentint-me catalana... si! Poques vegades parlo de política en aquest bloc (veure Land of the free, si ho dubteu)... però això no és política. Per mi Catalunya és tot: el Principat, el País Valencià i Ses Illes. Quan em pregunten a Dublín d'on soc, sempre contesto: I´m from Catalonia!!

I perquè tornar a ser almassorina?

Doncs perquè en venir a Dublín vaig trencar amb una vida que tenia a Catalunya, i ara, recentment, m'he plantejat que no tornaré a Catalunya (Principat). Tampoc crec que torni a Castelló, però allà encara tinc un sostre per aixoplugar-me que és la sempre acollidora casa dels pares... hehehe

I viure a Dublín, com encaixa?

Doncs no sé quant de temps m'hi estaré, però diria que 6 anys més no.

6 anys més?

Encara no m'he registrat a l'ambaixada dels veïns aquí a Dublín... però si ho fes ara mateix començaria a comptar desde zero fins a 6 anys... data en què es pot demanar la doble nacionalitat: seria irlandesa??

Per mi es una utopia... perquè abans de 6 anys m'agradaria haver anat al Japó...


Tot plegat... em dóna la sensació de que vulgui fer moltes coses i no acabi fent cap.

I l'altra pregunta:
seré capaç de trobar un lloc que m'estimi a mi i que jo estimi??? a on està?

5 comentaris:

Anònim,  8 de gener del 2007, a les 23:55  

bon senyal...

està clar q t'adaptes...

jo vull anar al japó també... hi ha un noi que cada dia m'alimenta d'il.lusió:
http://www.kirainet.com/

visita'l (possiblement ja el coneguis)

Unknown 9 de gener del 2007, a les 17:27  

Si!!
Ja el coneixia Esteve! Te unes fotos molt xules!! :D

èlsinor 10 de gener del 2007, a les 23:34  

Vaja, m'heu temptat i he acabat visitant la seua pàgina jo també... :)

Anònim,  11 de gener del 2007, a les 9:04  

Ei.. como que dijo.. hauria de dir va dir o diu ...

Anònim,  11 de gener del 2007, a les 15:14  

Tothom ha d'estar molt orgullos dels seus origens, siguin quins siguin.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP