dimecres, 28 de novembre del 2007

Petits canvis, petites senyals

I arriba un dia en què et comuniquen un petit canvi... i penses doncs potser ja em tocava no?

Fa dos dies que ens van dir que the nightshift is over. Se acabó. C'est finit! Punt i final.

I jo he rumiat i he rumiat i el cap m'ha explotat de tant rumiar...

Realment estava molt agust a les nits.. tot compensava: el sou, la nova vida.. però tampoc pot durar per sempre no?

Només treuen el meu departament a la nit... es queden altres.. I clar les sensacions són contradictòries: tothom al departament està deprimit per la decisió dels supervisors, perquè sembla que no s'ha tingut en compte tota la feinada que fèiem a la nit...

A mi personalment, i en calent, també em va deprimir força: les nits, la gent, el bon ambient que hi ha treballant... i tota la meva vida que ara està construïda entorn a aquest horari...

Però havent passat uns dies realment penso amb el cap clar i me'n adono que últimament no estic dormint bé. Que els caps de setmana no puc fer horari diürn, que em costa dormir de nit quan no treballo, que em costa dormir de dia quan treballo, que estic farta de les hores perdudes d'insomni i de esmorzar a les 7 de la tarda i dinar a les 2 de la nit... i esmorzar un altre cop a les 6 de la matinada... Que no sóc capaç d'aixecar-me a les 2 del migdia un dissabte per quedar amb amics per dinar.. Què m'estic perdent moltes coses que abans no em perdia... Què ja no se ni quin hora marca el rellotge.. ni quin dia de la setmana som...

Així que a partir del gener començaré una nova vida... i suposo que la decisió d'altres potser també ha servit com a una important senyal per mi: rebobinem, recomencem, i encarem el futur!

Doncs aviam, un altre canvi.

I enrere quedaran els 8 mesos en què vaig estar treballant de nits i vivint crec que una experiència única per mi!

I ara.. a mirar endavant!

Continuarà...

13 comentaris:

èlsinor 28 de novembre del 2007, a les 21:20  

Pensa que, quan vas començar el torn de nit, també ho veies bastant negre --i mai més escaient l'adjectiu, hehehe--.

Anònim,  29 de novembre del 2007, a les 19:56  

Pensa en que ara veuràs el sol, podràs tornar a fer gresca amb els Catalans a Dublín, ... mon nou, vida nova!

Salut.

Unknown 1 de desembre del 2007, a les 11:20  

Hehe Edu.. i tant! Tornarem a celebrar q aviat fare horari de persona "normal" :p

Elsinor, doncs si tens raó.. ho veig negre, pero no se potser es q ja em toca tornar a l'horari normal.. Cada vegada tinc els horaris mes trastocats. Per exemple aquest finde:
Vaig sortir dijous al vespre, em vaig passar tot divendres dormint, em vaig despertar a la 1 de la nit d dissabte.. i desde llavors q porto desperta.. ufffff

Ei Apocalipshit!! Lo del sol em sembla q no ho notare gaire (hi ha poques hores d sol a l'hivern aqui) pero si.. començaré una vida nova! Suposo... :p

Giorgio Grappa 1 de desembre del 2007, a les 19:51  

I quan començaràs l'horari normal? Abans de Nadal?

Molts besets!

Anònim,  2 de desembre del 2007, a les 16:29  

Veus, en això no hi havia pensat. En les vostres latituds no teniu aquesta font de calor anomenada sol, jeje. Llavors ... aprofita el dia amb qui saps.

Salut

Anònim,  3 de desembre del 2007, a les 6:41  

hey molts ànims!!

Ja saps que darrere dels núvols s'amaga el Sol. A part que pq estàs en una ciutat on això passa constantment.

Ara no tindràs excusa per dir "Any nou, vida nova!!".

Un petó enorme!

Anònim,  3 de desembre del 2007, a les 10:34  

Xiqueta, com sempre cal mirar endavant. Fer el torn de nit pot ser bó per un temps pero massa pot acabar cremant. Crec que aquest canvi "obligatori" sera inlcus bo per tu. Tornar a dormir normalment, fer vida diurna de nou i deixar la vida de dracula. Ja veuras com sera millor.

Jo a partir del 17 fare de Dimecres a dissabte, o sigui que també tindre nou torn.

Cuida't molt i fins aviat!

nimue 6 de desembre del 2007, a les 9:57  

ja saps què diuen dels petits canvis, no? doncs això! ;) una abraçada i gaudeix de la llum del dia!

Anònim,  9 de desembre del 2007, a les 13:04  

et posaràs morena!

ok... potser no... però gaudiràs de la llum, aixó segur!

una abraçada!

isnel 9 de desembre del 2007, a les 22:16  

Hola, tot-terreny! ;) Però que no veus que amb la empenta que poses a tot de seguida t'acostumaràs al nou horari i al que vingui? Es veu que el pitjor de tot és treballar una setmana de nits i una de dies. Però un canvi com el teu segur que anirà bé! Abraçades i petons :)

Pedra Lletraferida 15 de desembre del 2007, a les 0:54  

Porto quasi bé 23 anys treballant a torns, i n'estic fins els dellonsis. Amb 8 mesets fent el mussol crec que ja en tens prou per dir que has tastat el verí que suposa el viure a l'inrevés. Trobarás el sol que surt cada dia per a tothom, i recomençaràs un nou destí a Dublín. Sort¡.

jesus 29 de desembre del 2007, a les 17:37  

Disculpa, però "c'est fini" s'escriu sense t

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP