dijous, 8 de novembre del 2007

Day of balance and happiness

And here I am...

Thinking in all the years, all the days, all my life...

Days like today are perfect for look behind, but also for looking into the future..

I never could imagine that today could be my second birthday of a complete new life in another country.. far from all the past and perfect life. So far from an arranged plan, from all the routine... everything I had. Everything I changed.

And now here I am...

Trying to find still my destiny, but really happy with everything that is moving and changing around me. Really happy. As I never have been in many years!

So let's go to celebrate it!

Welcome to the 28 years! Here I go!



(sorry for the mistakes in English... I'm improving it...)

10 comentaris:

Anònim,  8 de novembre del 2007, a les 10:36  

Moltes felicitats! :-)

Na Galaena 8 de novembre del 2007, a les 13:04  

Per molts anys!!!!

Ja veig pel teu post que per Dublin va molt i molt bé (restifico, continua anant molt i molt bé). Que continuï així!

èlsinor 8 de novembre del 2007, a les 21:03  

Moltes felicitats i per molts anys més! I que sempre t'hi vaja tan bé com ara mateix :)

Giorgio Grappa 8 de novembre del 2007, a les 21:39  

Japi birzai for llu!

(Also mai inglix is improving :-P )

Deric 9 de novembre del 2007, a les 18:17  

He fet l'esforç de llegir-lo en anglès i més o meys he entès el que vols dir. M'alegro que estiguis feliç.
Què celebres: dos anys a Irlanda o el teu 28 aniversari?
Sigui com sigui, moltes felicitats!

Anònim,  9 de novembre del 2007, a les 20:18  

moltes congratulations and javi berdei tururú!
fdo: fundi´s girlfriend

nimue 10 de novembre del 2007, a les 8:29  

moltes felicitats!!! et portes exactament 28 anys amb la meua neboda ;)

Anònim,  10 de novembre del 2007, a les 19:47  

Congratulations! Have a nice day ... encara que sigui amb retard ;)

Salut.

Anònim,  13 de novembre del 2007, a les 10:56  

Moltes felicitats Noe!

Otia que em vaig oblidar de trucar-tre.. sigh!

estava a BCN, pero ens veuem aquest dijous , oi? (15.11.2007) Per unes pintes i demes, no?

Claaaaaaaaaaaarooooo

Unknown 19 de novembre del 2007, a les 6:29  

Eiiii moltes gracies a tothom!!!

Ultimament estic força desconectada... pero prometo post aviat, i clar i en català ;)

Merci!!!!

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP