dijous, 22 de novembre del 2007

I el meu cumple va passar..

Bé i ja fa gairebé dues setmanes.. i se que tinc mig abandonat el blog... però aquí estic!!

Realment no he notat diferència entre tenir 27 i 28... tal vegada perquè encara em sento com si tinguès 18! hehehe

El que si que he notat és que últimament estic d'inactivitat total.. com si necessités tenir un descans que m'he agafat sense adonar-me'n.. Tinc abandonat el japonès, la web de la penya blaugrana, una miqueta els catalans, les altres històries pendents de fer... Però sabeu què? Estic passant un dels moments més feliços de la meva vida...

Ja farà més de dos mesos que surto amb un noi (irish, pels curiosos) i de moment em força bé... I ja em tocava no?

Així que aquí estic amb la meva felicitat i optimisme inacabable...

Aviam com pinta aixo dels 28... We will see...

Apa, us deixo amb algunes fotos del dia del meu cumple (Gràcies a tots els que vau venir!!).
Vaig aparèixer al pub vestida amb la disfressa d'elfa que em vaig fa 2 o 3 anys.. tot i que sense les orelles característiques... En fin... per friky.. jo!

Fins aviat!

A la propera cròniques i anècdotes d'Interrail (espero)

Atacant el pastis... (28 espelmes?) Merci Andrea!

Cantant el repertori català amb el Taro i l'Andrea!

Amb el Ronan (el petxi de la penya) i el Josep

Amb la Mireia Roig una catalana q porta a Irlanda més q tots junts..

Amb l'Aidan i el Dan... fent el "heavy" com sempre.. :p

4 comentaris:

èlsinor 22 de novembre del 2007, a les 19:22  

Doncs amb l'amor ja en tens prou: la resta sobra, hehehe.

Giorgio Grappa 22 de novembre del 2007, a les 21:26  

Aaaah! Quina elfa més sexi! Amb les orelletes ja series to much for the pumpkin!

Felicitats!

Anònim,  23 de novembre del 2007, a les 16:07  

Felicitats llavors.
Quan em toqui fer els 28 ja m'explicaràs com son :P

Salut.

Unknown 1 de desembre del 2007, a les 11:12  

Eiii Moltes gracies a tothom!!

Hehe Elsinor.. si amb l'amor ja hi tinc molt d guanyat... ara aviam si dura i com va.. :p

Gracies Giorgio! Si m'hagues posat les orelles ja hagues sigut massa.. :p

Merci apocalipshit!! Ja t'explicaré ja, que tal van els 28..

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP