divendres, 25 de maig del 2007

Tornant a la normalitat?

Bé, doncs aquí em trobo, tornant a 'la normalitat', ja desde Dublín...

He passat al voltant de 20 dies a casa...
No fent res, reposant i aprenent a caminar quan nomès es té una cama...
Llegint, escoltant música, mirant la tele (al final he caigut!), estudiant, dibuixant...
I desprès del merescut descans... voilà!, el metge em va treure el guix i em va dir... apa ja estàs:
Levántate y camina!!!!

La recuperació està sent lenta, però estic contenta...

Ja de tornada a Irlanda he decidit tornar a treballar... i a les nits!! Vull sentir-me capaç de fer coses, i tornar a treballar és una d'elles, of course!!

I la vida continua igual, o no. Perquè darrere d'aquest break obligatori poden venir coses bones.

Pensant positivament...

Tornaré a les nits, a fer-me vampiresa...
Intentaré fer desintoxicació de pubs, tot i que no puc prometre res..
I el tema etern d'estudiar japonès... ara si que m'he de posar les piles!!

Mirar endavant és el que necessito, tot i que sigui fer-ho amb ulls vermells de son com els que tinc ara mateix escribint aquest post.


Fins aquí la crònica de tornada, us dec molts posts d'un més d'absència.. però a poc a poc my friends!! ;)

15 comentaris:

Giorgio Grappa 25 de maig del 2007, a les 10:02  

La vampiresa coixeta ha tornat a casa! Tremola, Dublín, tremola...

Molts besets, i que acabes de recuperar-te bé i de pressa!

Unknown 26 de maig del 2007, a les 1:10  

Oooh!! Gracies Giorgio!! Pero no se de que ha de tremolar Dublin... :p Ara a mes de vampiresa m'he tornat molt bona xiqueta... Diguessim q vampiresa bona.. ;)

Anònim,  26 de maig del 2007, a les 3:01  

Bon retorn a la vida Dublinesa. Llàstima que també hagis de tornar a treballar, oi? jeje.

Salut.

nimue 26 de maig del 2007, a les 8:23  

m'alegre que la recuperació haja anat bé! ara ves xino-xano i pren-re'ho amb calma! :)

èlsinor 26 de maig del 2007, a les 17:46  

Vampiresa i bona??? Això és com parlar d'intel·ligència militar!
:[
D'altra banda m'alegre que ja se t'hagen acabat les vacances forçoses i tornes a estar bé; ara, compte amb les escales dels pubs i similars.

Giorgio Grappa 28 de maig del 2007, a les 10:21  

Per cert, no has pensat en escriure un nou eslògan per als paquets de tabac? "Les autoritats sanitares us avisen que el tabac és dolent per als ossos"!

Anònim,  28 de maig del 2007, a les 18:35  

Ànims Unmei! d'aquí no res estaràs donant salts i ni te'n recordaràs de la son!

Unknown 29 de maig del 2007, a les 3:38  

Bones a tothom! Retransmetint un altre cop desde la nit!!

Apocalipshit.. doncs per una banda es fa dur tornar a la feina, pero per l'altra, sincerament, ja estava ben aborrida d'estar a casa, les vacances forçades mai venen de gust... :p

Hola Nimue!! Gracies guapa!!! A poc a poc ja vaig, pero tinc unes ganes de tornar a la 'normalitat' increibles!!

Elsinor, pues jo vull ser vampiresa i bona!! I em vaig convencer encara mes quan em vaig llegir Pandora, d'Anne Rice!!

Unknown 29 de maig del 2007, a les 4:08  

Algo aixi Giorgio hauria d'inventar...
"Si fuma, vagi en compte amb els esgraons"... pero crec que no es cosa de gaire conya... hauria de deixar-ho aviat (lo de fumar, no les escales!!!)

Esteveeee!! No em diguis res de la son... que nomes de sentir la paraula son, o de llegir-la... m'entra una son... ZZzzzzzzzzzzzZzzzzz

Anònim,  1 de juny del 2007, a les 23:10  

De mica en mica. És clar que sí, dona!!
Cuida't molt!

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 10:12  

A flashlight is a case for holding dead batteries.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 10:56  

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 11:35  

Beam me aboard, Scotty..... Sure. Will a 2x10 do?

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 21:05  

Friends help you move. Real friends help you move bodies

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 21:43  

A lot of people mistake a short memory for a clear conscience.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP