dimarts, 10 de juny del 2008

I'm back!

Doncs sí! Estic viva!

Com preveia he hagut d'abandonar el bloc durant aquests mesos... massa estrès i poc temps per res.. Vaig començar el segon semestre Estudis de l'Àsia Oriental a la UOC, i realment m'ha deixat esgotada, sense temps lliure gairebé ni per quedar amb amics... Ara però, arriba l'estiu i, sense feina de la uni, m'he decidit tornar a rependre el bloc!

Així que començo pel gran viatge d'aquest any: Japó!

El somni de la meva vida fet realitat.

Nomès vaig anar 15 dies, amb una amiga francesa de la feina, l'Audrey, però va ser genial!

Japó és tan diferent, espectacular, mític, modern i tradicional a la vegada... que semblava realment que estigués en un altre món! Bé, és un altre món, totalment diferent al nostre!

Avui no us atabalaré gaire amb la crònica (prometo crònica, sí!) però us penjo unes quantes fotos de mostra... M'he obert un compte a flickr amb les fotos més xules, així que quan ho tingui llest ja actualitzaré el post amb l'enllaç!

(ACTUALITZACIÓ: Aquesta és la meva nova adreça de Flickr: http://www.flickr.com/photos/unmei_dublin/ Enjoy the photos! )

Unmei al Japó:


Al Castell d'Osaka

Temple a Kyoto

Amb l'Audrey, al cami de portes a Kyoto


Intentant aixecar una campana, també a Kyoto

A les portes del Nijō Castle, a Kyoto

Les dues davant del Buda gegant, a Kamakura

En el Himeji Castle, un autèntic castell samurai. Impressionant!

En una porta d'un temple a Nara, primera capital del Japó!

I el Japó més friki... :p
A Nara, vaig trobar un centre comercial o no se el que era, amb el nom de festa!

A Tokyo, vam dormir en el famós hotel-càpsula! Ei, i era prou ample i còmode!

I l'apunt més friki... amb el Matzinger Z a Akihabara, barri de videojocs i manga a Tokyo ;)


Pròximament... més!

12 comentaris:

nimue 10 de juny del 2008, a les 15:20  

que guai!! quin viatge més xulo t'has pegat!! jo vull fer-me una foto amb Mazingeeeeer!!! :))

Unknown 10 de juny del 2008, a les 16:26  

Flickr poweeeeeeeerrrrr!!
welcome back xiqueta! :D

Anònim,  10 de juny del 2008, a les 22:36  

Sakuuraaaa!!!!!!!!!!!

Xiqueta, quina enveja!

Un viatge genial. El proxim cop podem fer el canvi, Xina-Japo ;)

Endavant les atxes!

Anònim,  11 de juny del 2008, a les 23:14  

benvinguda de nou.
fdo: fundi´s girlfriend

Anònim,  12 de juny del 2008, a les 7:24  

Encara que la arquitectura japonesa és molt maca...em quedo amb les fotos frikis!!

:p

Unknown 15 de juny del 2008, a les 13:01  

Eii! Hola a tothom!!
Merci pels coments!! La veritat és que ja trobava molt a faltar el bloc! Massa estress i molt poc temps!!

Hola, Nimue! Doncs sí! Va ser el viatge dels meus somnis!!! I el Matzinger molava molt! Era en el districte d'Akihabara, on estàn totes les botigues de manga i anime! Alucinant!!

Eduuuuu!!! Gràcies!! Aviam si ara li trobo rendiment al Flickr! (Camera nova, flickr nou!)

Josep!!! Sakuraaaaaaaaaaaaa!!!!
Hehe i tant que podem fer canvi: ara que estic estudiant història i geografia de la Xina em venen unes ganes terribles d'anar-hi!!

Unknown 15 de juny del 2008, a les 13:03  

Gràcies, fundi´s girlfriend!! Jo també trobava a faltar escriure al bloc! Que per cert.. ja no et conectes mai al messenger, paca!!! :p

Hola Lmewmon!!! Doncs jo em quedo amb tot: tradicional i friki!! Ha d'haver de tot en aquesta vida no? ;)

isnel 15 de juny del 2008, a les 18:54  

Ostres! Feia temps que no passava per casa teva i et trobo tornant d'aquest viatge tan sensacional. Una abraçada ben forta i m'alegro que continuïs així de dinàmica, de maca i de tot. Molts petons!!!

Deric 15 de juny del 2008, a les 20:22  

Suposo que 15 dies al Japó no donen per gaire, no?

Giorgio Grappa 15 de juny del 2008, a les 20:28  

El Buda de Kamakura! Uoooooo!

Hi ha una escena preciosa de "La volta al món en 80 dies", amb el Cantinflas que rep un regal del Buda allí mateix, una escena que sempre em fa plorar (si és que, en el fons, sóc un bleda...).

I el Mazinger! Alaaaaaaa! I no te'l vas endur a casa? Com vas poder resistir la temptació?

Molts besets, guapa!

Unknown 16 de juny del 2008, a les 11:58  

Uoooo La Isnel i en Deric!!
Isneeeeel! Jo també m'he alegrat de veure't tant activa al teu bloc!
Jo ara prometo tornar a bloguejar... així que ens parlarem perquí un altre cop!
Per cert, he vist que el vaixell no navega?? :(

Deric!! Doncs sí, 15 dies donen per poc, però també serveixen per dir: he de tornar al Japó! Hehehe
La veritat és que vam veure prou coses en dues setmanes, Tokyo i el sud de l'illa de Honshu (Osaka, Kyoto, Nara, Himeji...). Però clar, sap a poc! ;)

Unknown 16 de juny del 2008, a les 12:07  

Giorgiooo!! Benvinguuut de nou!!
El buda de kamakura sortia al món en 80 dies?????? Doncs no me'n recordo.. :(
Si que em sonava la figura quan la vaig veure.. però no sabia de que... :p Era espectacular però, i ens van explicar que havia sofert terratremols, fortes tempestes i de tot, i continua allí desde fa no se quants segles!!!

I el mazinger... si que me l'haguès hagut d'emportar, així d'amagat, al bolso! hehehe

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP