dimarts, 4 de setembre del 2007

Preparant, organitzant i quedant

Els últims dies he estat molt callada al bloc...

Però tot té una raó:

Una de les coses que més em realitza aquí a Irlanda, és poder organitzar i preparar esdeveniments... Així que els motius que m'han mantingut ben ocupada han estat ben gratificants: muntant la web de la Penya Blaugrana d'Irlanda (on ara ja es poden fer comments!!) i quedant amb els socis per preparar la nova temporada. També he estat força entretinguda fent coses per Catalans a Dublin, i sobretot la propera festa de la Diada, que la celebrarem aquest dissabte 8 de setembre!

Hi havia dies en què tenia 3 reunions per 3 temes diferents... i tot això compaginant-ho amb els meus horaris bojos de curro a la nit... Però crec que tot plegat valdrà molt la pena!!

A la Penya Blaugrana, tenim nou president, en Ronan, un irlandès més culé que molts de nosaltres... i que ara està aprenent català! Sembla que tant la web com els barcelona supporters estan creixent!

Pel que fa a la festa de la Diada... lo millor de tot és que l'estem organitzant com una sorpresa per tots els catalans aquí... No sé si esperen com serà, però jo m'ho estic passant molt be fent tots els preparatius! Aviat desvetllarem de què es tracta... espero que no ens matin als organitzadors.. XD

I jo, entre una cosa i una altra, fa que realment el temps que passo a Dublín se'm passi volant...

10 comentaris:

Giorgio Grappa 4 de setembre del 2007, a les 20:39  

Ei, quant de moviment, es veu que t'ho passes molt bé :-) .

nimue 5 de setembre del 2007, a les 7:51  

doncs sí! això està molt bé! que faces cosetes xules d'aquestes que t'agraden a tu :)
No t'oblides del japonés, eh! ;)

Anònim,  5 de setembre del 2007, a les 17:39  

alça noia! això sí que és un no parar!
A veure com us queda la Diada, ja anireu explicant...
Petons des de Catalonia!

èlsinor 5 de setembre del 2007, a les 23:25  

És que no t'estàs quieta un moment! Si no és una cosa, n'és una altra! Així, no m'estranya que digues que tens aquest blog abandonat... :P

Unknown 6 de setembre del 2007, a les 4:13  

Ja hem desvetllat la sorpresa de la Diada... Aviam si demà puc fer un post explicant-ho!!
Farem una diada calenta!! hehe Ja que a Dublín fa fred... :p

Giorgio! I tant que m'ho passo be! Si disfruto mes organitzant cosetes q estan ben aborrida!!

Nimue... aiii... no me'n oblido del japones no! Si precissament ja m'he inscrit a l'examen de desembre i trato d'estudiar una mig horeta cada dia...

Unknown 6 de setembre del 2007, a les 4:14  

Uola Ramon!! Gracies!! Ja explicaré ja.. hi hi... :p

Elsinor!! Aiii el blog si q el tinc abandonat si.. Abans l'actualizaba molt a la feina, pero des q m'he canviat de departament q no tinc temps de res (amb feinada fins el coll cada dia... pero m'agrada).. Un dia ja explicare de que treballo ara!! ;)

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 10:12  

Clap on! , Clap off! clap@#&$NO CARRIER

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 10:55  

Energizer Bunny Arrested! Charged with battery.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 11:35  

Clap on! , Clap off! clap@#&$NO CARRIER

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 21:05  

Beam me aboard, Scotty..... Sure. Will a 2x10 do?

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP