dilluns, 20 d’agost del 2007

Ja ha arribat l'hivern!

Doncs si... com ho sentiu: A Irlanda ja és hivern.

Ni tardor ni res.

De fet la tardor ja l'hem passada amb aquests mesos tan macos d'estiu i amb un termòmetre que no pujava dels 15 graus ni volent. Plovent i amb temporal de vent.

No vam tenir ni estiu, nomès durant una setmaneta al juny, sembla que vam passar de 20 graus... i ara a 20 d'agost ja cal treure la bufanda (ja no dic la màniga llarga perquè fa temps que la portem posada) i començar a posar-se l'abric..

A l'amic blogger Marquitus, li fa ràbia que parlem del temps: cada dia fa fred, torna a ploure... Però coi! Tots coincidim en què és una situació gairebé insòlita la d'aquest estiu a Irlanda!

Perquè ara no us penseu que aquí sempre fa fred... sinò que possiblement sigui una d'aquestes estranyeses del canvi climàtic!

No he parlat amb els vells locals, però els meteoròlegs de la terra diuen que ha estat l'estiu més fred i humit dels últims 50 anys!
I quina creu ser meteoròleg en aquesta illa grisa... sempre donant males notícies!

Tot i així, al mal temps haurem de fer bona cara... i jo ja estic ben preparada per afrontar l'hivern!

Per mi és com si de cop haguès començat el nou curs o el nou any, ja a l'agost i tot... I és quan venen al cap els típics pròposits tan típics i tòpics d'aquesta època.

Aixi que el meu pròposit d'aquest any serà estudiar japonès!

Que si... ja ho sé... que em repeteixo més que l'all! Però realment m'hi he de posar, i ara el propòsit serà estudiar cada dia!!
まいにちに日本語ベンきよしましよう!

S'haurà acabat la temporada de bolets a Irlanda??

13 comentaris:

nimue 20 d’agost del 2007, a les 7:45  

buf! doncs jo no podria viure molt de temps amb aquell clima... Però si nosaltres portem una setmana rarota amb pluja i fresqueta i estic que em puge per les parets!
En fi, mentre no us arribe l'onada de calor al desembre que això sí que seria estrany...

Força amb el japonés!

Unknown 20 d’agost del 2007, a les 9:17  

Vaja Nimue... crec que ni tu ni jo... que ja me'n comence a fartar de tanta pluja!! Que no tanquen mai la aixeta aqui dalt o que?
A vore si estudie tant japones q ja estic llesta per anarmen d'aci abans de l'estiu que ve, i pendre el sol al Japó (que m'han dit q te temperatura de Catalunya!!)
Gracies pels anims bonica!

èlsinor 20 d’agost del 2007, a les 14:44  

Em sembla que hauries fet millor anant més cap al sud i no tant al nord, unmei que per alguna cosa els romans varen batejar Irlanda amb el nom d'Hibèrnia...

Anònim,  22 d’agost del 2007, a les 10:56  

Òstimala! quin Boletus edulis!! (en italià funghi porcini jjj)

Doncs avui aquí plou. Ja era hora!!
:))

Anònim,  22 d’agost del 2007, a les 18:48  

Aquest any, el temps ha estat força estrany a tot arreu.
Pensa en positiu: si no plogués tant a Irlanda, l'illa no tindria tant de verd ni seria tan maca.
Ànims.
La temporada de bolets vindran ben aviat als Països Catalans!!

Giorgio Grappa 22 d’agost del 2007, a les 23:01  

Mira, mira! David el gnom que s'amaga darrere del bolet :-D .

Anònim,  25 d’agost del 2007, a les 16:52  

Doncs no se com a sigut per Irlanda, però la setmana passada per Liverpool també es va fer un fart de ploure ...

Salut.

Anònim,  26 d’agost del 2007, a les 17:09  

Jo em penso que sí, que m'adaptaria a Irlanda. La pluja m'encanta, em renova per dins i per fora (com el bífidus, però diferent), m'inspira bogeries i em dóna ànims per a tot.
Avui aquí fa una calor ben estranya, suposo que és perquè aquest estiu no hi estem acostumats.
Una abraçada de màniga curta ;)

Unknown 27 d’agost del 2007, a les 7:02  

Bones!!!! Perdoneu l'abandó del bloc.. pero he estat bastant "busy" últimament...

Elsinor, jo també penso cada dia que hauria d'haver triat un pais més caluros... Pero be... aqui estem, no? ;)

Ramooon!!!!! Oita que fa goig aquest cep irlandès eh?? Aviam si el peu em deixa, i em puc escapar algun cap de setmana a la muntanya a investigar aviam quins bolets es fan perqui...

Hola Montse!! Doncs si... si no plogues no es veuria tant de verd... i la veritat és que aquesta illa es tant especial per aquesta verdor... :D

Unknown 27 d’agost del 2007, a les 7:10  

Giorgioooo!! A on? a on estaaaaaa el ngoooom??? que no el veig!!!! :p

Apocalipshit!! Vas estar a Liverpool???? Explica explica homeee!!

ISNEEEEL!!! Quant de teeeeemps!!!! Aixi que ets de les que li agrada la pluja!! Dona doncs aqui n'acabaries farta i tot!!!
Tot i que realment és prou maco veure el countryside renovat i fresc cada dia amb la pluja gairebe constant... Un paisatge, i potser un clima, q com dius tu, et fa renovar... Un peto maca!! Aviam si puc passar-me pel teu bloc... que ultimament no blogejo gaire.. :D

jesus 3 de setembre del 2007, a les 16:04  

Hola,
em dic Jesús. He trobat un comentari teu en el blog el Grumet i m'ha sorprès el 運命 que el signava. Després de fer un cop d'ull al teu blog m'ha semblat encara més sorprenent.
Visc al Japó, i també estic enredat amb aquest japonès que no es deixa dominar.
頑張れ!
I posats a parlar del temps, que sembla que és afició de tots els que visiten el teu blog, l'estiu aquí ha estat salvatge. Hi ha fet una calor d'ofegar-se. I a l'hivern hi farà un fred de pelar-se. Amb un petit detall: que les cases no estan preparades per al fred. Durant un parell o tres de mesos quan em fico al llit veig el meu baf com puja.
Pensa-t'ho.

Unknown 4 de setembre del 2007, a les 19:09  

Hola Jesus!! Benvingut al bloc!!

Doncs jo vull anar Japó, faci fred o no.. Però el problema és que encara no se com ni a que fer.. XD

De moment vaig estudiant des d'aqui a Irlanda i ja veurem!! No no em dono per vençuda!! Al desembre tinc un examen del JLPT- Level 4 perxo.. el mes baixet, q per mi ja és a saber que...

Merci pel teu comment!!

Anònim,  4 de setembre del 2007, a les 21:09  

Que vols que t'expliqui ... Beatles, els estadis de futbol :Si Chester, que es molt bonic. Leeds millor no anar-hi, i Manchester si t'agraden les ciutats.

Recomano una visita a Chester. Té un parc preciós amb esquirols (quina pinta fèiem perseguint-los, jejeje) i restes romanes moooolt explotades.

Salut.
PD: Parlant de Japó http://www.kirainet.com/yakuza-%e3%83%a4%e3%82%af%e3%82%b6/

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP