diumenge, 25 de març del 2007

Petits canvis: pis nou!!!

Estic fent realitat una sèrie de petits canvis que necessito per poder quedar-me una temporada més a Irlanda...

Si el meu futur és incert, millor anar fent que el dia a dia no ho sigui tant... Es per això que necessito canviar algunes coses de la meva estada aquí...

Els propòsits eren clars i típics: estudiar anglès, deixar de fumar, no beure tant, fer esport, menjar millor etc etc etc... Però com que no ho puc fer tot de cop, doncs comencem step by step.

Avui mateix em canvio de pis!

La veritat és que em va venir al cap fa nomès una setmana... i jo soc una persona molt impacient, i quan se’m posa una cosa al cap... l’he d’acabar fent!

Ara estava compartint habitació, em porto superbé amb la Kassia (la meva companya de room), i és com una amiga per mi... però he arribat a un punt en què he dit: prou!! No em puc passar la vida en plan lazy compartint habitació nomès per comoditat i mandra de no buscar res més!! No!! Així, que amb aquest petit canvi evolucionem i millorem!

El pis nou l’he trobat relativament ràpid... era nomès el 4rt pis que visitava (els altres 3 tenien una llista d’espera pitjor que les del metge, i clar no em van “escollir” en cap). De fet aquest pis el vaig trobar una mica de casualitat, amb un anunci de feia 3 dies (en els anuncis de pisos si no truques el mateix dia, ja fas tard), i amb la sort de que una noia que hi anava a viure se’n havia desdit...

Compartiré el pis nomès amb una noia, és de Croacia i em va caure bastant bé. De fet sabia com a mínim que era Catalunya i el català... que això ja és molt! El piset està prou bé per a ser nomès dos... i jo estarè una habitació amb un mega-armari per mi nomès... i un llit doble!!! (ara hauré d’aprofitar que el llit és doble.. hehehehe).

Així que avui finalment em moc! (traducció cutre del “move in” que es com es diu traslladar-se in english) I no us podeu ni imaginar la de trastos que he anat acumulant en més d’un any aqui a Dublin... No vull ni sapiguer el que hauré de fer quan realment torni cap a casa o marxi del país definitivament... De moment porto 3 maletes plenes, 3 motxiles i almenys 6 bosses de plàstic plenes...

El canvi de pis... em servirà per començar amb aquests petits canvis en la meva vida a Irlanda... Però possiblement hi haurà algun altre canvi proximament, encara que no està segur: Treballar a les nits?

22 comentaris:

èlsinor 25 de març del 2007, a les 19:24  

Si és que no pares...! Però, en fi, que siga per a bé el canvi; i si també et busques feina de nit, vés acostumant-hi al desajust horari, que això sí que serà roí.

Anònim,  25 de març del 2007, a les 19:35  

Espero que et vagi molt bé.
Penso que els canvis sempre van bé de tant en quant.
Molta sort!!

Anònim,  25 de març del 2007, a les 21:45  

No treballis de nit! Ni se't passi pel cap!!!!!!
Bé, això és el que penso jo, humilment però amb experiència.

Sort amb la nova companyia.

Salut.

Giorgio Grappa 26 de març del 2007, a les 19:10  

Enhorabona pel nou apartament! Ah, i això de treballar per les nits... et pot ajudar a no beure tant :-) .

Molts besets!

nimue 27 de març del 2007, a les 8:38  

els canvis provoquen canvis i un canvi de pis ni et conte! segur que serà per a bé!! maremeua! si pareix que va ser ahir que vas marxar!!! b7s!!

Unknown 27 de març del 2007, a les 12:53  

Boones!!

No puc estar gaire pel bloc per culpa del trasllat...
la veritat es que em fa una mica de pensa deixar el pis vell, em portava molt be amb les noies..

Elsinor, no paro gaire?? No se, encara voldria fer mes coses.. Lo de la nit no es segur encara.. :S

Gracies Montse!! Tots els canvis son positius no creus?

Apocalipshit!! Doncs si m'ho donen em sembla que ho probare.. Ja us explicare, implica mes peles, canvi de vida..

Unknown 27 de març del 2007, a les 12:54  

Gracies Giorgio!! Precisament lo de la nit m'evitara que surti entre setmana... Pero be, ja us informare..

Nimue!! Es vritat, se m'ha passat volant el temps aci a Irlanda!! A vore ara que tal amb els canvis! :D

Anònim,  27 de març del 2007, a les 16:43  

Jo penso que sí. Qualsevol canvi que una persona fa és perquè li vagi bé!! Segur que sí.

Anònim,  27 de març del 2007, a les 17:08  

wowowowow!

estàs en ratxa de canvis!! segur que t'aniràn genial! tindràs més espai, i nou horari, paciència, segur que aviat t'ho faràs teu.

congrats!!

Unknown 27 de març del 2007, a les 17:15  

Aviam com va Montse!!!!

Ratxa de canvis!!! I tant Esteve!!!

Actualització 27 de març:

Ja és segur que treballaré de nits!!

Explicaré més en un pròxim post! :D

Deric 27 de març del 2007, a les 19:42  

vaja, ens semblem bastant: jo també vaig començar un petit canvi de la meva vida canviant de pis, em vaig quedar el 3r que veia i ho vaig decidir un dilluns i al dilluns següent ja havia signat la reserva.
no seras sagitari per casualitat?

Unknown 28 de març del 2007, a les 0:59  

Hola Deric!! Doncs no soc sagitari.. :p Soc escorpina!!
La vritat es que funciono bastant a impulsos, i mira em va agradar aquest pis i he tingut sort de venir a viure-hi!

Anònim,  28 de març del 2007, a les 22:22  

Nena, ves a treballar a l'Odeon!! No vagis ni al Fibbers ni al Bruxelles que llavors no en treuria cap benefici!!

d 29 de març del 2007, a les 15:37  

Noieta!!

M'en alegro molt! has tingut mooolta sort ha sigut rapidissim no trobes, igual t'has de replantejar fer-te una chapa que possi "I love daft.ie" instead ji ji...

Felicitats!!!! :-D

Eva

Anònim,  29 de març del 2007, a les 22:46  

"els petits canvis són poderosos" que deia aquell...

Jo crec que sí que et convenia, ara a fer bondat tal i com et vaig dir l'altre dia.

Ens veiem xiqueta!

Anònim,  30 de març del 2007, a les 13:17  

Ja saps que els petits canvis són poderosos!! Així que ànims i a triunfar!!!

Unknown 3 d’abril del 2007, a les 0:41  

Eisss

Entre mudances i altres histories no he passat ni pel meu propi blog!

Cullons Marc, em vols fer anar a treballar a l'Odeon?? Perque??
En canvi al Brussels no et diria q no eh.. :p

Evaa!! Tot i q hagi trobat pis.. segueixo amb el lema de "I hate daft"... Ara et toca a tu noieta, trobar-te un pis ben maco!! ;)

Joseeep!! q no et vei mai ja ara!! Pues si a partir d'ara farem més bondat... entre setmana! :p

Els petits canvis son poderosos!! I tant lmewmon!!! :D

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 9:59  

When there's a will, I want to be in it.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 10:42  

Suicidal twin kills sister by mistake!

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 12:06  

A lot of people mistake a short memory for a clear conscience.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 21:32  

Energizer Bunny Arrested! Charged with battery.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP