dilluns, 5 de març del 2007

De tornada a Dublin!

L'aventura de Nova York ha finalitzat!!!

Han estat 8 dies intensos d'apendre, de visitar i de gaudir una ciutat que cada vegada se'm feia menys estranya i més propera...

Realment he tornant pensant que no em desagradaria gens quedar-m'hi a viure una temporadeta a New York... Ja m'hi trobava com a casa, cosa que m'espanta! (hehehe)

La crònica de tots els dies és llarga... així, i com que el bloc és meu XD, penjaré diverses croniques amb les aventuretes i impressions d'aquesta setmana als Estats Units... (dic en general Estats Units perquè vam anar un parell de dies a Washington!).

De moment, us deixo amb algunes fotos dels New York 5 (pronunciat "niu york fuif" a lo irlandes) AKA Comando Faixa de Catalans a Dublin!!

Cortesia de l'Edu:

Els 5 a la zona de gratacels:


L'Edu i jo amb una mega bandera... val a dir q no ens sentiem gens patriotics... sino ben al inreves.. hehe



Els NY Fuif fent el Kale borroka amb les plaques dels carrers... XD


Continuarà...

16 comentaris:

Edu 5 de març del 2007, a les 18:13  

Jajaja... és veritat que ens ho vam passar molt bé... ja tinc ganes de tornar a llegir la nostra aventura a traves dels teus ulls :-)

Anònim,  5 de març del 2007, a les 18:38  

T'he vist al vaixell i he sabut que havies tornat.
Molt bé, les fotos de "niu york fuif"!! :))

èlsinor 5 de març del 2007, a les 18:40  

Així que tot molt bé, no? Doncs me n'alegre, i ara a esperar-ne les cròniques :)
El que sí que he vist és que sembla que heu patit una mica de fred, hehehe; doncs per ací fa uns dies que no baixem dels 20ºC --o més!-- a migdia... :P

Anònim,  5 de març del 2007, a les 18:50  

Bentornada!!

dono per suposat que t'hauràs comprat una bandera ben grossa i la penjaràs a l'habitació... ja saps que ser dels estats units té els seus avantatges... i inconvenients suposo... uhm... per meditar...

d 6 de març del 2007, a les 13:00  

Apa que no us ho debeu haber passat bé!! Quines fotos més maques!

Benvinguda noieta!

nimue 6 de març del 2007, a les 17:19  

ooooh! quina envejaaaaa! segur que ha sigut un viatge genial!! :)))

Anònim,  7 de març del 2007, a les 1:39  

La veritaqt és que ha estat un viatge genial, de puta mare!

A veure si en repetim un d'igual.

Unknown 7 de març del 2007, a les 17:23  

Bones a tothom!!

Doncs tinc uns quants posts preparats.. pero no tinc temps de penjarlos... argggg

Hehehe, Edu, donare la meva versio dels fets!!

Hola Ramon!! Benvingut de nou!! feia temps q no ens trobavem perqui... ara em passo pel vaixell.. :D

Elsinor, ens va fer de tot: va nevar, va ploure i vam tenir varios dies de sol, q ja ens feia falta... 22 graus??? Quin hivern q heu passat!! Deunidoet!

Unknown 7 de març del 2007, a les 17:26  

Esteve, doncs no em vaig comprar cap bandera.. :p Be, si una, vaig anar a la ONU i alla que hi havien les banderes d tot el mon, em vaig acabar comprant la d'Andorra!! Mira em va fer gracia!

Hola Eva!! Ja saps... a la propera vens tu tambe!! ;) Ens veiem per Dublin!!

Nimueeeee!! Si ha estat un viatge genial!! Tenia moltes ganes de fer-lo i no m'ha defraudat gens!!

Josep, s'ha de repetir!! l'unic q si hem de seguir el teu ritme de viatges... deumeu, stas mes temps amb la maleta q a casa eh?? :p Quan es el teu proper??

Anònim,  7 de març del 2007, a les 21:42  

Aquí hi ha algunes fotos repetides d'un altre blog.
La veritat és que ha de ser impressionant.
Ja veig que heu aprofitat al màxim el temps.
Fins aviat!!

Giorgio Grappa 8 de març del 2007, a les 12:53  

Es veu que estat bons minyons (i minyones, iep, que hui és el dia de la Dona Treballadora!) i no heu acabat en el "quartelillu". Ben tornats!

Deric 8 de març del 2007, a les 20:41  

què bé us ho passeu!!!
et tenia perdut el bloc, l'he retrobat a cal JosepArnau

Unknown 9 de març del 2007, a les 0:15  

Hola Montse!!!
Si hi ha fotos repetides es perque tant el Josep com jo hem pillat les de l'Edu (jo encara no havia tingut temps d descarregar les meves). Anyway son molt maques!! :D

En el quartelillo no, Giorgio, pero gairebe... Pero si, vam fer prou bondat ;)

Deric, benretrobat!! A mi tambe m'ha costat de trobarte!! ,)

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 11:27  

Please write anything else!

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP