divendres, 2 de febrer del 2007

Els millors 12 mesos, gràcies

Quan estic trista, quan tinc mala sort, quan estic malalta, quan estic deprimida, quan estic de mal humor, quan estic perduda, quan estic borratxa, quan estic indecisa...

Si em torço el turmell, si em roben la cartera, si perdo un èsser estimat, si deicideixo tancar-me, si perdo un autobús, si no tinc on dormir...

Ells han estat allà. Al meu costat.
Els meus àngels de la guàrdia.

La millor troballa de la meva vida.

I ja ha passat 1 any.
12 mesos intensos en què el meu destí ha canviat. Gràcies a tots ells, els catalans de Dublín, que més que Amics s´han convertit ja en la meva família.

Mai m'havia sentit tant estimada, tant apreciada. Realment he tingut molta bona sort.

I aquí estic desprès d'aquest any valorant totes les coses bones de viure a Irlanda. Tinc bons amics, m'ho passo bé i sobrevisc sent feliç... que més es necessita a la vida? No sé quan marxaré d'aquesta ciutat, ja es veurà.

I mentrestant a seguir aprenent, somrient i disfrutant.

Gràcies a tots. Heu fet que la paraula AMIC l'escrigui amb majúscules.





















19 comentaris:

Anònim,  2 de febrer del 2007, a les 13:04  

Quants records i que intensament vivim aqui a Dublin.

Unes fotos molt boniques carregades de records, seguirem fent cami, un plaer ser amic teu.

Anònim,  2 de febrer del 2007, a les 13:04  

Gracies per la part que em toca!

I gracies per ser tu tambe una AMIGA!

Anònim,  2 de febrer del 2007, a les 13:32  

my pleasure! :)

Anònim,  2 de febrer del 2007, a les 13:38  

Igualment nena del turmell botit.
Pero una cosa, es angel de la guarda, no de la guardia.

nimue 2 de febrer del 2007, a les 17:51  

uau! ja fa un any que vas marxar!!!
qui t'ho havia de dir! :))
m'alegre moltíssim per tu!
b7!!

Unknown 2 de febrer del 2007, a les 22:18  

Noeee guapa! Ja saps que sempre ens tindràs al teu costat si ens necessites...
- Fins i tot quan decideixis no convidar-nos a pintes!
- Fins i tot quan ens deixis "penjats" per anar amb un "elfoo" el dia del teu cumple!! ;-) jejeje

És més!
- Fins i tot quan no posis una foto meva en aquesta llista!!! jejeje

Un petó :-Þ
--
@l+q

Anònim,  3 de febrer del 2007, a les 4:09  

Ala! Quina enveja que em fas ... però positiva.

Agur.
PD: algun vol baratet per a final de més? jeje

èlsinor 3 de febrer del 2007, a les 17:41  

I que allà on vages te'n trobes de tan bons com els de Dublín...si és que això pot ser :)

Ainalma 4 de febrer del 2007, a les 18:40  

No hi ha res com trobar gent de casa fora d'aquesta... Sembla una bajanada, però uneix més del que ens pensem! Moltes felicitats per aquest any tan profitós!

Un beset.

Jordi Gomara (itaca2000) 5 de febrer del 2007, a les 13:44  

Bé ja he vist que surts amb les fotos amb el Josep Arnau. Et diria que esteu ben macos, però el Josep Arnau no és el meu tipus, és massa home per a mi, m'agraden més amb faldilles, no per exemple els escocesos, no me m'alinterpretis, millor les escoceses, per exemple, les irlandeses i totes les que acaben en "eses", hehehehe...

NIMUE, has sortit molt sexy a la foto, hehehe

Salut companys

Pedra Lletraferida 6 de febrer del 2007, a les 7:17  

Me'n alegro de veres per aquest any en bona companyonia per terres irlandeses, Noemí. Aviam si el bon averany es manté en actiu per uns quants anys més, i ens en pots dir el mateix quan siguis al Japó. Nosaltres en serem tan feliços com tu quan ens ho expliquis.
Besets i abraçades pel l'avançada catalana!

Unknown 6 de febrer del 2007, a les 21:39  

Moltes gracies a tothom!!

Ha estat un any fantastic!!!!

Giorgio Grappa 6 de febrer del 2007, a les 23:54  

I sempre les guinness pel mig, quina enveja...

Unknown 7 de febrer del 2007, a les 1:20  

Un paler!

Les fotos estan carregades de records. Encantat de estar aquí i poder compartir moments.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 10:10  

Save the whales, collect the whole set

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 10:54  

Friends help you move. Real friends help you move bodies.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 11:33  

Beam me aboard, Scotty..... Sure. Will a 2x10 do?

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 21:04  

The gene pool could use a little chlorine.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 21:41  

Oops. My brain just hit a bad sector.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP