divendres, 31 de desembre del 2010

L'últim dia de l'any...

L'últim dia de l'any sempre m'agafen sentiments de reflexió sobre el canvi a una nova etapa. Faig un poc de balanç del que he viscut i m'emociono pensant en el que vindrà. Sempre nous reptes i aventures.

Aquest any en tinc alguns de ben grans i notoris, però que encara no puc publicar oficialment. Tot i així, no serà tan diferent a d'altres anys ja que tots els reptes siguin petits o grans sempre són importants.

Deixaré la reflexió aquí per gaudir d'aquests moments en que m'escolto a mi mateixa, imaginant el 2011 i les noves aventures per emprendre.
Avui, un dia màgic que espero que per tots vosaltres sigui també tant especial.

Bon any nou!

3 comentaris:

nimue 31 de desembre del 2010, a les 14:44  

seré lúnica persona del món que ni fa balanç ni fa propòsits? jeje! que acabes molt bé l'any i que sigues molt feliç el que ve! B7s!

Unknown 31 de desembre del 2010, a les 15:33  

Gràcies Nimue! Això dels propòsits, no se suposo que cadascú tenim els nostres cicles, i ara al 2011 jo en començaré un de prou important. Ja us explicaré més detalls! ;) Me'n recordo que tu deies que el teu any començava al setembre oi? Que acabis de passar unes bones festes bonica!

Voltaire- 14 de gener del 2011, a les 8:37  

Bé... si has d'escriure cada últim dia de l'any ja sé quan he de tornar per aquí :-)

ESpeRO quE Et vAGi mOLt bÉ L'anY i eLS prOPòsITs aQUesTS (em SOna A BO..ORriO) muahahahah!

tons of pets -> p-tons :D

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP