dissabte, 16 de febrer del 2008

He perdut el costum d'escriure

Avui m'he despertat pensant que no sabia escriure.

M'he enrecorda't que tenia un bloc, però en canvi no me'n recordava com hi escribia en ell i perquè ho feia...

L'he abandonat. Us he abandonat.

Ja no llegeixo blocs, ni m'he preocupat per escriure en el meu. I això no sé si es bon o mal símptoma.

No serveix cap excusa de falta de temps, ni de que he estat fora, o ocupada, o de que tinc altres coses al cap... Però l'excusa no la sé ni jo mateixa, encara que simplement sigui que m'hagi oblidat d'escriure.

Aquest bloc m'ha acompanyat en moments molt difícils: d'indesició, d'aventura, de paranoia, de tristesa... I durant molt de temps ha estat la porta d'escapada amb molts pensaments i sentiments.

Ara em plantejo de si continuar o no.

No havia pensat en tancar el bloc, però no sé que fer perquè ja no me'n recordo d'escriure. No sé què explicar...

Però com que tancar em sembla un paraula molt forta, potser deixaré la porta mig-oberta mig-tancada...

9 comentaris:

Anònim,  16 de febrer del 2008, a les 12:50  

Això és vergonyós, aquest bloc està més abandonat que el meu! Noe dimissió!!!

Anònim,  16 de febrer del 2008, a les 18:13  

Que i farem ... jo esperaré que te`n recordis de nou.

Salut.

èlsinor 17 de febrer del 2008, a les 18:35  

Doncs evidentment, i després de vore-hi les raons que tenies per a escriure, és un bon símptoma.

Ramon Aladern 17 de febrer del 2008, a les 21:59  

aquí ens trobaràs, mirant la teva porta entreoberta.
:)

Unknown 18 de febrer del 2008, a les 9:36  

We'll be here waiting for you! :-)

Anònim,  18 de febrer del 2008, a les 13:43  

Tenir un blog abandonat es simptoma de moltes coses... tant bones com dolentes :)
Pero encara que en desús no cal tancar-ho, un blog és una finestra oberta al passat....
potser el que caldria es plantejar-ho d'un altre manera....

potser convertir-lo en un fotolog? fent fotos amb la càmera i adjuntant una frase? resultaria menys reflexiu però potser més espontani i per això més fresc... crec recordar que segons amb quins mòbils i companyies, la foto feta amb el mòbil es pot enviar directament al blog des del mòbil... interessant, oi?

o potser continuar-lo des d'un altre punt de vista.... creant un personatge, algu que sigui amic/ga teva i que escrigui el que et pasa, vist des de fora....

vols més idees?

Anònim,  19 de febrer del 2008, a les 12:13  

caram, des que et vas afiliar al PP ja no eres la mateixa, aixó son les bones influències del Jose Mari Ansar.
fdo.: la novia del Fundi

Pedra Lletraferida 20 de febrer del 2008, a les 13:28  

El virus "tancablogs" s'estén com una taca d'oli per la mar xarxívola... :( Ningú se n'escapa, tothom està esquitxat! Qui té l'antídot?

nimue 22 de febrer del 2008, a les 20:20  

jolin... doncs jo et trobe a faltar...

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP