dimarts, 26 de juny del 2007

Post-festa i amb ganes de tornar-hi!

Ha passat un cap de setmana estressant, fantàstic i memorable, i jo aquí estic intentant recompondre'm amb noves idees i bogeries al cap, perquè no?

Sant Joan va ser molt especial.

Vam fer-li una festa sorpresa al Sergi i la Rosa, que ja marxen de Dublín, i que es mereixien un bon homenatge de tots els catalans. Els vam enganyar, els vam portar amb els ulls tapats, fins a una festa on erem tots els catalans a Dublín amagats esperant-los. Realment va ser molt emotiu!




Gràcies a tothom!!! Especialment a vosaltres, Rosa i Sergi!!

Portàvem més de dos mesos organitzant-ho i jo vaig pencar tot el que vaig poder. Per dir-vos que durant les últimes dues setmanes nomès feia que treballar - dormir - currar per st joan - treballar - dormir...

Pero realment les hores i esforços van valdre molt la pena!

I ara, he passat de l'estress al no-res... i tinc ganes de fer moltes coses!!


- I si me'n vaig a passar el cap de setmana que ve a Pamplona, que es San Fermin?

- Quin és el próxim concert o festival on puc anar? (actualizat: ja tinc entrada per anar a veure l'Steve Vai a Dublín!!)

- A final de mes anem a Edimburgh amb els de la Penya Blaugrana d'Irlanda per veure la pre-season del Barça.. pero jo, per mi, me'n aniria demà mateix...

Tinc moltes ganes de no parar!!!!!!!!

8 comentaris:

Anònim,  27 de juny del 2007, a les 10:43  

SINVERGUENSAS!!!! :)

Unknown 27 de juny del 2007, a les 15:25  

No t'hauran fotut DROJA al colacao Noe??

Merci per la Currada xiqueta! :) L'estress ha valgut la pena...

èlsinor 27 de juny del 2007, a les 20:39  

Que quin és el pròxim festival on pots anar? Vols dir que no has pensat en el FIB?
I, per a després, si t'agafa eixa sensació del no-res...¿què et semblaria una pujadeta al Desert i perdre-t'hi durant tot un matí i mitja vesprada? (Per cert que ja tinc un Garmin i des d'ahir un Casio proTrek...)

Anònim,  28 de juny del 2007, a les 11:16  

quin bon rotllo de festa!

i quin bon rotllo en general que despréns! celebro que hagis deixat enrrera l'estrés!

una abraçada!

Anònim,  28 de juny del 2007, a les 22:21  

mmmmmmmmm, Pamplona. Bona idea, me l'apunto que tinc festa :)

Salut.

Unknown 29 de juny del 2007, a les 4:48  

Bones a tothom!!!

Sergi!!! Pero et va agradar eh???

Edu, part de la currada també es teva!!! Gracies xiquet!!

Elsinor.. ja m'agradaria venir a caminar al desert ja... pero el peuet encara em fa mal (tot i que vaig sense crosses) i em sembla q tinc per temps... :(

Gracies Esteve!! La veritat és que si que estic de bon rotllo i animada ultimament... i que duri!!!

Hola Apocalipshit!!! Aniras a San Fermin??? Vaja.. si m'ho haguessis dit abans.. jo al final no anire, perque a cap dels meus amics els hi anava be (el tandem Berga-Pamplona és dificil)... Pero be, ja preparo altres viatgets, entre els que esta venir a Catalunya MOLT AVIAT!

MARTA 29 de juny del 2007, a les 9:37  

Veig que tambe has escrit sobre el cap de setmana!! ES QUE VAYA FIESTON!!!!
GUAPA!!! quina currada que et vas fer!!

Anònim,  30 de juny del 2007, a les 16:42  

Unmei, intentaré enganyar algú per anar a San Fermin ... però entre que treballen i treballen .... jo ho intento, jeje.

Salut.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP