dimarts, 17 d’abril del 2007

M'estic adormint!!

Son les 6 de la matinada hora de Dublín...

Porto 9 hores seguides currant, és el meu primer dia en aquest meravellós curro de nit...
i m'estic adormint!!

La feina és aborrida. Si ja ho és de dia, de nit encara ho és més.

Porto 2 cafés i una coca-cola... no vull beure més cafeina.

Porto escoltats desde cançons de la Trinca, fins a Death Metal, passant per los Ramones, o la cançó d'obertura de l'Arale... Ja no sé que escoltar per a que no se'm tanquin els ulls...

El primer dia està sent dur, i sort en tinc de que no soc sola i que amb mi 16 persones més pateixen també...

De moment, never surrender... però més dies com aquests i ho engego tot!!!

Vaaaaa! Que nomes em queda 1,30 h de currar!!!

Bona nit / bon dia a tothom!!!

16 comentaris:

Anònim,  17 d’abril del 2007, a les 10:48  

Bon dia!! ei, desperta't ja d'una vegada!!
:))

èlsinor 17 d’abril del 2007, a les 11:41  

Això és que encara no t'hi has acostumat, però ja ho faràs, ja... :)

flor 17 d’abril del 2007, a les 11:57  

sí, ya verás como poco a poco el cuerpo se acostumbra y serás como un buhito. Que sigas feliz en esas preciosas tierras.
Un saludo.

Anònim,  17 d’abril del 2007, a les 14:07  

jejeje, a que és dur? Ja et vaig avisar jo ;)

Salut.

Anònim,  17 d’abril del 2007, a les 16:49  

ànims noieta!

cal aguantar el ritme una miqueta i en no res ja ho tindràs per la mà!

força!! (i migdiada!)

Unknown 17 d’abril del 2007, a les 23:19  

Molts gracies pels anims a tothom!!!!

Avui començo el segon dia de feina a la nit... el primer no se ni com l'he aguantat... :S ufff està sent dur!!

d 18 d’abril del 2007, a les 12:12  

Anims Noe! que d'aqui poc seras la reina de la nit :-) i als caps de setmana ens costara seguir el teu ritme!

Anònim,  18 d’abril del 2007, a les 17:24  

Tots els començaments són durs i més quan es canvia d'horari però ja veuràs com t'hi acostumaràs ràpid!!
Tothom que conec que treballa de nit diu que hi ha molta tranquil.litat i poc control: això també és un avantatge.
Sort!!

Unknown 19 d’abril del 2007, a les 6:27  

merci eva i montse!!!

Avui es la tercera nit... i tot i q tinc soneta.. ja em vaig acostumant..

vuitantados 19 d’abril del 2007, a les 11:29  

noe!com va?com ho portes?segur que ja t'hi vas acostumant! tot i que porto poc aquí haig de dir que es fa raro no veure't a les pints nocturnes ;)

Giorgio Grappa 19 d’abril del 2007, a les 20:56  

Aguanta, xiqueta, que tu pots!

(Catxis la mar, no podré anar a la trobada blogaire, estaré una altra volta bambant pel món...)

Unknown 20 d’abril del 2007, a les 3:03  

Hola ru!! Si a mi també se'm fa estrany no nar a les pintes during the week que hi farem...

Molt millor Giorgio!!! Anem aguantant!!!

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 9:49  

Lottery: A tax on people who are bad at math.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 10:34  

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 11:15  

The gene pool could use a little chlorine.

Anònim,  6 de novembre del 2007, a les 11:57  

Thanks to author.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP